Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa yhteydessä – juuri silloin, kun…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Facebook nosti Mediashaken asiakkaan esille menestystarinana

Pitkäaikaisen asiakkaamme, suomalaisen muotibrändi BYPIAS:n, mainonnassa onnistuminen on nostettu esille Facebookin kansainvälisten menestystarinoiden joukossa. Mainonnassa on saavutettu muun muassa 15-kertainen tuotto mediainvestoinnille sekä yli kahden miljoonan euron…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Digital Marketing Trainee: millainen trainee-jakso oli?

Viime marraskuun ensimmäisenä päivänä elin yhtä elämäni jännittävintä päivää. Olin aloittamassa trainee-jaksoa Digital Marketing Traineena Mediashakella. Edessäni oli hyppy uuteen työhön ja täysin uusien asioiden opetteluun. Enhän…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miksi sinun täytyy omistaa yrityksenne Google AdWords -tili?

Teemme säännöllisesti AdWords-mainonnan kartoituksia erilaisille yrityksille. Aika-ajoin törmäämme tilanteisiin, joissa emme voi kartoittaa mainonnan tilannetta, koska yrityksellä itselläkään ei ole pääsyä AdWords-mainostiliin, jonka kautta mainontaa tehdään. Jos…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö