Onko yrityksesi digimainonnan analytiikka ja mittaristo kunnossa?

Digimainonnan keskeisin etu perinteisiin markkinointikanaviin verrattuna on sen mitattavuus. Mitattavuus ei kuitenkaan toteudu itsestään, vaan jokaisen yrityksen täytyy määritellä ja asentaa liiketoiminnalle olennaiset mittarit seurantaan. Oikein asetetut mittarit mahdollistavat muun muassa markkinointitekemisen kehittämisen ja myynnin arvioimisen dataan perustuen.

Mittareiden asettaminen alkaa tyypillisesti määrittelemällä tavoitteet, joiden toteutumista verkkosivustolla halutaan seurata. Verkkokauppayritykselle hyviä mittareita ovat esimerkiksi verkkokauppamyynti sekä ostoprosessin eri vaiheet. Liidejä verkosta keräävälle yritykselle taas on olennaista seurata, mistä kanavista liidejä saadaan.

Tutustu digimainonnan analytiikan työkaluihin

Pelkät mittarit eivät riitä, vaan niiden perusteella täytyy osata tehdä myös toimenpiteitä

Kun digimarkkinoinnin mittarit ovat asetettu seurantaan, alkaa niiden hyödyntäminen. Vasta datan perusteella tehtävien päätösten seuraksena analytiikasta saadaan todellista hyötyä liiketoiminnalle. Datan hyödyntäminen helpottuu, kun se tuodaan helposti nähtäville ja sitä tulkitsevat henkilöt ymmärtävät mittareiden merkityksen.

Tarjoamme asiantuntijoidemme osaamista datan hyödyntämiseen sekä yhteistyön aikana opit ymmärtämään dataa paremmin.

Haluan mittarit kuntoon!

Tärkeimmät digimainonnan analytiikan työkalut

Osana digimainonnan palveluamme autamme sinua ottamaan täyden potentiaalin tärkeimmistä analytiikkatyökaluista. Analytiikan palvelumme avulla hyödynnät mainostyökalujen tekoälyn sekä saat luotettavaa dataa helposti seurattavassa muodossa.

Jutellaanko mitattavan digimainonnan
mahdollisuuksistanne lisää?

Heräsikö kiinnostus mitattavasta digimainonnasta? Jätä oheiselle lomakkeelle yhteystietosi, niin jutellaan lisää!

Homma etenee sen jälkeen seuraavasti:

  1. Yhteystietosi jättämisen jälkeen Roope on sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
  2. Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme yrityksesi digimainonnan tilan ja teemme mahdollisesti mainostilin auditoinnin
  3. Keskustelun päätteeksi kerromme rehellisesti, miten voimme mainontaa kehittää

Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään, joten ole matalalla kynnyksellä yhteydessä!

Roope Lidman
Sales Manager
050 432 7260
roope@mediashake.fi

Haluan kuulla digimainonnan mahdollisuuksista lisää

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.