Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analyticsin puutteet – Korjaa nämä 7 asiaa tililtäsi

Korjaa nämä 7 puutetta Google Analytics -tililtäsi  Google Analytics on loistava työkalu verkkosivuston toimivuuden parantamiseen sekä digimarkkinoinnin kehittämiseen, mutta analytiikan parissa touhutessa usein törmää puutteisiin, jotka voivat…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mitä hyötyä Google Tag Managerista on?

Olet ehkä kuullut puhuttavan Google Tag Managerista tai tuttavallisemmin GTM:stä, mutta et täysin ole ymmärtänyt mistä on oikein kysymys. Google Tag Manager on hyödyllinen työkalu verkkosivuston tagien…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Konversioseuranta – ymmärrä, mitä luvut tarkoittavat

Web-analytiikassa on tärkeää ymmärtää eri lukujen merkitys. Jos ymmärrät jonkin tunnusluvun väärin, teet todennäköisesti myös vääriä johtopäätöksiä. Tässä blogijutussa käsittelen Facebook- ja Google AdWords -mainonnan konversioseurannan eroja.…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Kolme vinkkiä Google Analyticsin käyttöön

Usein keskustellessani yrittäjien kanssa saan kuulla, että analytiikka ja tilastot ovat vaikeita asioita verkkomarkkinoinnissa. Mitä mikäkin luku tarkoittaa, miten tilastoja pitäisi käyttää ja miten niistä saadaan hyötyä…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analytics – verkkosivujen tavoitteiden seuranta

Google Analytics on korvaamaton työkalu internet-markkinoinnin mittaamisessa. Totta puhuen, en itse edes olisi markkinointialalla ilman web-analytiikan olemassaoloa. En usko, että kukaan voi tulla hyväksi markkinoijaksi arvioimalla tuloksia…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö