Jätetäänkö teilläkin hyödyntämättä Facebook- ja Instagram-mainonnan todellinen potentiaali?
Facebook ja Instagram ovat tämän hetken suosituimpia sosiaalisen median kanavia. Facebookilla on Suomessa 2,7 miljoonaa ja Instagramilla 2,2 miljoonaa käyttäjää (lähde: Facebook Ads Manager helmikuu 2020).
Suurin osa yrityksistä panostaa some-kanaviin kuitenkin vain puolitehoilla. Tyypillisesti yrityksillä on sekä Facebook-sivu että Instagram-tili ja niihin tuotetaan säännöllisesti sisältöä. Tämä ei kuitenkaan riitä tulosten saamiseksi, koska palveluiden kautta saavutettava maksuton näkyvyys on erittäin pientä. Esimerkiksi Facebook-sivulle tehtävän päivityksen näkee keskimäärin vain alle 10 % sivun seuraajista. Suurin Facebookin ja Instagramin potentiaali piileekin maksetussa näkyvyydessä ja sen tehokkaassa hyödyntämisessä.
Me olemme tehneet Facebook- ja Instagram-mainontaa useilla miljoonilla euroilla ja asiantuntijamme ovat saaneet tunnustusta jopa suoraan Facebookilta.

Onnistumiseen tarvitaan kaksi elintärkeää elementtiä
Kaksi tärkeintä elementtiä Facebook- ja Instagram-mainonnassa onnistumiseksi ovat huomiota herättävä luova sisältö ja datan tehokas hyödyntäminen.
Kiinnostava ja kontekstiinsa sopiva luova sisältö varmistaa, että mainoksesi huomataan. Jos itse mainossisältö ei houkuta asiakastasi tutustumaan sinuun, on aivan yhdentekevää miten mainos on kohdennettu tai mitä mainoksesi tarjoaa asiakkaalle.
Toinen onnistumisen elementti piilee datan hyödyntämisessä. Facebook on valjastanut maailman parhaat data-analyytikot ja tekoälyn kehittäjät rakentamaan järjestelmän, joka oppii tunnistamaan mainostajan kohderyhmästä potentiaalisimmat ostajat. Järjestelmä ei kuitenkaan opi itsestään, vaan sille täytyy tarjota dataa, jonka pohjalta kohdennus tapahtuu. Tämä onnistuu hyödyntämällä Facebook-pikseliä, jota käytetään Facebook- ja Instagram-mainonnan optimointiin sekä mittaamiseen.

Luovaa sisältöä ja optimointia ammattilaisen avulla
Some-mainontaan erikoistunut tiimimme koostuu harvinaisista ammattilaisista, joilla on hallussa sekä luovan sisällön käytännön toteutus että datan hyödyntäminen mainonnan kehittämiseksi. Tuotamme osana palveluamme kiinnostavat mainossisällöt ja optimoimme mainontaa dataan pohjautuen. Tämä erottaa meidät selkeästi alan muista toimijoista. Teemme myös tiivistä yhteistyötä suoraan Facebookin kanssa asiakkaidemme kampanjoiden sekä oman osaamisemme kehittämiseksi.
Viestintä oman asiantuntijasi kanssa tapahtuu joustavasti valitsemallasi tavalla.

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.
Esimerkiksi nämä yritykset luottavat osaajiimme some-mainonnan kehittämisessä
Kuusi syytä ottaa meidät avuksi some-mainonnan kehittämiseen
Meidän kanssa on helppo tehdä yhteistyötä
Kun päätät ottaa meidät avuksesi some-mainonnan kehittämiseen, markkinointitiimisi laajenee yhdellä osaajalla. Olemme halunneet tehdä yhteistyön mahdollimman helpoksi ja purkaa kaikki turhat välivaiheet pois. Kaikki kommunikaatio tapahtuu suoraan oman asiantuntijasi kanssa.
Tarjoamme sekä luovan toteutuksen että dataperusteisen optimoinnin
Tiimimme koostuu moniosaajista, jotka hallitsevat sekä laadukkaan luovan toteutuksen että mainonnan optimoinnin datan perusteella. Tämä uniikki yhdistelmä varmistaa, että saatte parempia tuloksia some-mainonnasta.
Teemme tiivistä yhteistyötä suoraan Facebookin kanssa
Pitkä kokemuksemme Facebook- ja Instagram-mainonnan saralla on kehittänyt meille hyvät suhteet Facebookiin. Käymme säännöllisesti läpi uusimpia ominaisuuksia ja asiakkaidemme tuloksia suoraan Facebookin edustajan kanssa.
Autamme myös sinua ja tiimiäsi kehittymään
Kaikki tieto ei voi olla markkinointikumppanilla, vaan myös sinun ja tiimisi täytyy ymmärtää digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Tämän takia pidämme myös sinut ja tiimisi ajantasalla some-mainonnan uusimmista mahdollisuuksista. Opit yhteistyön aikana esimerkiksi tulkitsemaan analytiikkaa.
Otamme huomioon kokonaisuuden emmekä keskity lillukanvarsiin
Facebook- ja Instagram-mainontaa täytyy kehittää osana digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Jos mainoksesi ovat hyvät, mutta mainosten lasketumissivut ovat huonot, ei kokonaisuus toimi. Otamme huomioon kokonaisuuden ja autamme sinua sen kehittämisessä.
Täysi takuu yhteistyölle
Emme sido sinua pitkillä sopimuksilla, vaan pidämme sinut tyytyväisinä työmme tuloksilla. Jos syystä tai toisesta et ole tyytyväinen yhteistyöhömme, voit lopettaa palvelun milloin tahansa. Asiakkaidemme pysyvyys on siis suora indikaattori palvelumme laadusta ja tässä olemme onnistuneet erinomaisesti.
Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Pitkäaikainen yhteistyö Mediashaken kanssa on tuottanut meille Facebook- ja Instagram-markkinoinnissa satoja prosentteja kasvua. Erityistä kiitosta meiltä Mediashake saa oma-aloitteisuudesta ja uusien työkalujen tehokkaassa käyttöönotossa nopeasti muuttuvassa digitaalisen markkinoinnin maailmassa.
Tutustu tiimiimme

Teppo
Head Of HauHau

Kamu
CHO - Chief Happiness Officer

Juttis
CTO - Chief Treat Officer

Gigi
CAO - Chief Activity Officer

Olen tehnyt paljon yhteistyötä erilaisten firmojen kanssa ja yhteistyökumppaneista huomaa selkeästi mitkä firmat ja henkilöt ovat aktiivisia, ammattitaitoisia ja hymyileviä. Yhteistyö Mediashaken kanssa on ollut kitkatonta ja helppoa. Olen myös oppinut itse paljon yhteistyön aikana.

Aloitimme Mediashaken kanssa yhteistyön ensin Google-mainonnan puolella ja laajensimme sitä myös some-mainontaan. Mediashakella on osaaminen ja tekemisen prosessit kunnossa. Vastaukset saa nopeasti ja luvattu tehdään hyvin. Heidän kanssaan on ollut hauska tehdä töitä ja samalla ollaan saatu tosi hyviä tuloksia!
Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.