Teemme sinulle Google-mainontaa, joka tuottaa tulosta

Tavoitteemme on kunnianhimoinen – tarjota asiakkaillemme Suomen parasta Google-mainontaa. Suunnittelemme ja toteutamme mainonnan aina sopien markkinointitiiminne tavoitteisiin ja tarpeisiin.

Ei ole yhdentekevää, miten yrityksesi käyttää markkinointieurot Googlessa. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä itse, sitä varten me olemme täällä. Osaava tiimimme varmistaa, että saatte Google-mainonnalla tuloksia, kaipasitpa sitten parempia tuloksia B2B- tai B2c-kohderyhmän tavoittamisesta.  

Kun otat mukaan osaavan tiimin, säästät samalla aikaa sekä vaivaa keskittyen itse niihin osa-alueisiin, joissa olet vahvimmillasi.  Meidän lupauksemme Google-mainonnasta on ensiluokkainen palvelu ja räätälöity toteutus, joten et tule pettymään.

Keskustellaanko yhteistyöstä?

Palveluihimme luottavat jo yli 100 yritystä

Loihde Suojakalvotukku Nanso Sijoitusasunnot Secto

Ei pelkästään hakumainontaa

…vaan koko Google-mainonnan monipuolinen verkosto käytössäsi! Lue tarkemmin kanavapaletista alta 👇

Erottuvalla video- ja bannerimainonnalla jätetään muistijälkiä ja tuetaan ostopolun eri vaiheita, kuten tunnettuuden kasvua. Aiemmin videomainonta on vaatinut laadukasta ja kallista videotuotantoa, mutta nykyään laadukkaita ja yrityksen brändin mukaisia videomainoksia pystyy tekemään joustavasti hyödyntäen yrityksen kuvia, brändivärejä ja tekstejä. Teemme luonnollisesti nämä puolestasi. 

Google Display tarkoittaa bannerimainontaa Googlen kumppanisivustoilla ja sovelluksissa. Jos esimerkiksi pelaat jotakin peliä sovelluksessa, voi ruudulle ilmestyä ennen pelin alkua Google Display -bannerimainos. Displaylle on aikansa ja paikkansa silloin, kun haluat saada mahdollisimman paljon näkyvyyttä ja kasvattaa tunnettuutta. 

Discovery-mainonnan idea on sama kuin bannerimainonnan, mutta Discovery-mainonnan bannerit näkyvät vain Googlen omissa kanavissa, kuten Gmailissa ja YouTubessa.  Discovery-mainonta on kasvattanut suosiotaan viime vuosina ja sopii erityisesti matalan konversiopisteiden tavoitteiluun, kuten sähköpostirekisterin kasvattamiseen, oppaiden latauksiin ja muihin myyntiä tukeviin toimenpiteisiin.

Shopping-mainoksilla tarkoitetaan kuvallisia mainoksia, jotka näkyvät Google-haun tuloksissa heti ensimmäisenä ennen tekstimainoksia. Se on mainosmuoto, joka perustuu verkkokaupan tuotteisiin ja niistä tehtyyn tuoteluetteloon. Google Shopping -mainonta on elinehto verkkokauppayrityksille, ja taktinen Shopping-mainonta sopii erinomaisesti käytettäväksi ostopolun loppuvaiheessa. 

Performance Max -mainonta on Googlen tehokas kampanjatyyppi. Se yhdistää kaikki edellä mainitut Google-kampanjatyypit eli YouTube-, Display-, Discovery-, hakusana- ja Shopping-mainonnan sekä lisäksi vielä Google Maps -mainonnan. 

Anna Mediashaken nostaa Google Ads -mainontanne tasoa

Autamme sinua suunnittelemaan, luomaan ja kehittämään tehokasta ja tuloksellista Google Ads -mainontaa markkinointitavoitteidesi ja budjettiesi mukaan. Hallitsemme kampanjoitasi alusta loppuun varmistaen parhaan mahdollisen suorituskyvyn.

Seuraamme kampanjoiden tuloksia säännöllisesti, hyödyntäen uusimpia käytäntöjä ja tekoälyä Google Ads -mainonnan optimoinnissa parempien tulosten saavuttamiseksi. Näin saavutat todennäköisemmin markkinoinnille asetetut tavoitteet.

 

Jutellaanko Google-mainonnan
mahdollisuuksistanne lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Yhteydenottopyynnön jälkeen Mediashaken Matti on sinuun yhteydessä. Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme nykyisen Google Ads -mainontanne tilan ja kerromme rehellisesti, miten voimme mainontaa kehittää.

Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään.

Matti Hirvonen

Matti Hirvonen
CEO & Senior Consultant
matti@mediashake.fi
050 421 5676

Jätä yhteydenottopyyntö

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.