Miten aiot pärjätä jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa Googlen hakutulossivuilla?
Kilpailu Googlessa kasvaa vuosi vuodelta. Yritysten panostukset Google Ads -mainontaan ovat kasvaneet joka vuosi viimeisen kymmenen vuoden ajan. Viime vuonna suomalaiset yritykset investoivat Google-mainontaan arviolta yli 150 miljoonaa euroa (lähde IAB Finland). Tämä tarkoittaa, että myös tuloksia on aiempaa vaikeampi saada nyt ja tulevaisuudessa. Tähän me tarjoamme ratkaisua.
Olemme tehneet Google Ads -mainontaa vuodesta 2011, jolloin perustajamme Matti toteutti ensimmäiset kampanjansa. Vain muutaman vuoden aktiivinen asiaan syventyminen paljasti, että suurin osa yrityksistä hukkaa Google-mainonnan budjettinsa turhiin klikkauksiin. Tuohon aikaan oli helppo kasvattaa mainonnan tuottoa jopa sadoilla prosenteilla säätämällä vain mainonnan perusasetukset optimaalisiksi. Nykyisin tulosten parantamiseen tarvitaan paljon muutakin.

Ratkaisu ei ole pelkkä tekoäly tai asiantuntijoiden vuosien kokemus, vaan jotain paljon tärkeämpää
Monesti me digimarkkinointitoimistot kerromme, että Google Ads -mainonnassa onnistumisen varmistaisi vuosien kokemuksen omaava asiantuntija, jolla on tiedossa kaikki tarvittavat salaisuudet mainonnan kehittämiseen. Tai huippuunsa viritetty tekoäly ja automaatio. Itseasiassa kumpikaan näistä ei takaa tuloksia, vaikka ne ovat toki tärkeitä asioita.
On hyvä palauttaa mieleen, mistä Google-mainonnassa on kyse. Kyse on siitä, että sinä tarjoat mainoksilla vastauksia niihin ongelmiin, joita potentiaaliset asiakkaasi kirjoittavat Googleen. Jos et onnistu tässä, data, automaatio, teköäly ja vuosien kokemuksen omaava asiantuntija ovat turhia. Tämän takia kaikista tärkeintä on, että mainontaa toteuttava henkilö ymmärtää liiketoimintaasi ja miten ratkaisette asiakkaidenne haasteita. Lisäksi mainonnan kehittämisessä täytyy ottaa huomioon kokonaisuus eikä keskittyä pelkkään mainonnan hienosäätämiseen.

Tarjoamme sinulle osaajan, jolla on aikaa tutustua liiketoimintaasi
Ammattitaitoiset Google Ads -mainonnan tekijät ovat kysyttyjä osaajia. Tämän takia digimarkkinoinnin palveluita tarjoavilla yrityksillä on tapana ylityöllistää asiantuntijat. Sama henkilö saattaa hoitaa kymmenien tai jopa yli sadan yrityksen Google Ads -mainontaa. On sanomattakin selvää, että tällöin mainonnan tekijällä ei ole aikaa tutustua syvällisesti asiakkaan liiketoimintaan. Usein kehitystoimenpiteet jäävät aloitustoimenpiteiden jälkeen minimitasolle.
Meillä jokainen Google Ads -mainonnan osaaja saa syventyä rauhassa omiin asiakkaisiinsa. Tämä mahdollistaa myös sen, että kaikki Google Ads -mainontaan liittyvä kommunikaatio käydään suoraan osaajan ja asiakkaan välillä – välissä ei ole esimerkiksi myyntihenkilöä. Asiantuntijasi on tavoitettavissa joustavasti sähköpostitse, puhelimitse tai vaikka Slack-pikaviestintäpalvelussa.

Esimerkiksi nämä yritykset luottavat osaajiimme Google Ads -mainonnan kehittämisessä

Olemme olleet tyytyväisiä yhteistyöhön Mediashaken kanssa. Mediashakella on vahva asiantuntemus Googlen mainospalveluista, ja se tuo proaktiivisesti pöydälle kehitysideoita vientimme mainonnan kehittämiseen sekä haastaa myös meidän ajatteluamme uusilla näkökulmilla.
Kuusi syytä, joiden takia kymmenet yritykset ovat päättäneet siirtää Google Ads -mainonnan toteutuksen meille
Meidän kanssa on helppo tehdä yhteistyötä
Kun päätät ottaa meidät avuksesi Google Ads -mainonnan kehittämiseen, markkinointitiimisi laajenee yhdellä osaajalla. Olemme halunneet tehdä yhteistyön mahdollimman helpoksi ja purkaa kaikki turhat välivaiheet pois. Kaikki kommunikaatio tapahtuu suoraan oman asiantuntijasi kanssa.
Autamme myös sinua ja tiimiäsi kehittymään
Kaikki tieto ei voi olla markkinointikumppanilla, vaan myös sinun ja tiimisi täytyy ymmärtää digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Tämän takia pidämme myös sinut ja tiimisi ajantasalla Google Ads -mainonnan uusimmista mahdollisuuksista. Opit yhteistyön aikana esimerkiksi tulkitsemaan analytiikkaa.
Teemme työtä täysin läpinäkyvästi ja sinä omistat datan
Teemme työtä täysin läpinäkyvästi: omistat aina oman mainostilisi sekä siellä sijaitsevan datan, ja sinulla on siihen pääsy milloin tahansa. Pääset myös halutessasi seuraamaan tekemiämme muutoksia.
Otamme huomioon kokonaisuuden emmekä keskity lillukanvarsiin
Google Ads -mainontaa täytyy kehittää osana digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Jos mainoksesi ovat hyvät, mutta mainosten lasketumissivut ovat huonot, ei kokonaisuus toimi. Otamme huomioon kokonaisuuden ja autamme sinua sen kehittämisessä.
Meidän hanskat eivät tipu yhteistyön alun jälkeen
Seuraamme mainonnan tuloksia viikoittain ja teemme säännöllisesti toimenpiteitä datan pohjalta. Emme odota sinulta toimeksiantoja, vaan viemme mainontaa omatoimisesti eteenpäin löytämällä uusia mahdollisuuksia ja kehityskohteita.
Täysi takuu yhteistyölle
Emme sido sinua pitkillä sopimuksilla, vaan pidämme sinut tyytyväisinä työmme tuloksilla. Jos syystä tai toisesta et ole tyytyväinen yhteistyöhömme, voit lopettaa palvelun milloin tahansa. Asiakkaidemme pysyvyys on siis suora indikaattori palvelumme laadusta ja tässä olemme onnistuneet erinomaisesti.
Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Olen todella tyytyväinen päätökseemme ulkoistaa Tehdenin Google Ads -mainonta Mediashakelle. Aiemmin teimme Ads-mainonnan itse, mutta Mediashakelle ulkoistamalla olemme saaneet parempia tuloksia. Iso plussa on ollut, kun voi luottaa että omista kiireistä riippumatta Ads-mainontaa hoidetaan aktiivisesti ja se tuo myyntitiimillemme laadukkaita liidejä. Yhteistyö Mediashaken kanssa on ollut aktiivista ja helppoa. Mediashaken asiantuntija on avannut kuukausittaisissa etäpalavereissa raportteja niin, että on ollut helppo pysyä kärryillä mainonnan tehokkuudesta. Olemme saaneet asiantuntijalta hyvin perusteltuja ehdotuksia muutoksista, jotka ovat parantaneet mainonnan tehoa edelleen.
Tutustu tiimiimme

Teppo
Head Of HauHau

Kamu
CHO - Chief Happiness Officer

Juttis
CTO - Chief Treat Officer

Gigi
CAO - Chief Activity Officer

Aloitimme yhteistyön Mediashaken kanssa lähes kaksi vuotta sitten ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä! Olemme saaneet Google Ads -tulokset hyvään nousuun. Suosimme pitkäaikaista kumppania, jonka kanssa yhteistyötä voidaan kehittää ja parantaa tuloksia seuraten. Tähän Mediashake on ollut juuri meidän kaipaamamme kumppani! Käymme joka kuukausi yhdessä läpi edellisen kuun tulokset ja mietimme seuraavia steppejä.
Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.