Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin toimii digimarkkinointitoimiston ja asiakkaan yhteistyö: jatkuvaa tutkimusta, luovaa työtä ja tilannepalavereita

Kun asiakkaan ja toimistokumppanin yhteistyö sujuu, jää asiakkaan tärkeimmäksi tehtäväksi iloita saavutetuista tavoitteista. Mainonta päästään aloittamaan usein jo muutaman viikon päästä siitä, kun olemme Mediashakella sopineet yhteistyöstä…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Älä leikkaa markkinoinnin budjetista – hyödynnä digimarkkinoinnin voima talouden taantumassa

Paniikkinappula pohjaan ja äkkiä. Kun tiukentunut taloustilanne alkaa näkyä myös omassa liiketoiminnassa, alkaa keskustelu kulujen leikkauksista. Usein markkinoinnin budjetit ovat yksi niistä asioista, jotka tällaisessa tilanteessa joutuvat…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Digimainonnan kumppani hakusessa? Näin varmistat yhteensopivuutesi toimiston kanssa

Asiakkaan ja digimarkkinointitoimiston onnistunut yhteistyö vaatii muun muassa luottamusta, aktiivista haastamista ja yhteen sopivia henkilökemioita. Kumppani kannattaa valita huolella. Tämä pätee paitsi ihmissuhteisiin myös asiakkaan ja digimarkkinointitoimiston…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö