Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

3 syytä, miksi yrityksesi kannattaa tehdä YouTube-mainontaa

Olet varmaankin kuullut sanonnan “kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.” Entäs sitten liikkuva kuva?  Youtube on maailmanlaajuisesti toiseksi suosituin sosiaalisen median kanava ja Googlen jälkeen toiseksi suosituin…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Ota kaikki irti Google-mainonnasta: näin hyödynnät kampanjatyyppejä ostopolun jokaisessa vaiheessa

Jos luulit, että Google-mainonnassa on kyse vain hakusanamainonnasta, erehdyit pahemman kerran. Google nimittäin tarjoaa mainostajalle mainioita mahdollisuuksia tehdä niin brändillistä kuin taktistakin mainontaa. Kuluttajan ostopolku on monimutkaistunut,…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö