Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin teet some-mainontaa tuloksellisesti: lopeta puuhastelu, huomioi ostopolku ja pohjaa mainonta strategiaan – äläkä unohda mitata

Jos yrität saada sosiaalisessa mediassa näkyvyyttä orgaanisesti, saat odotella vuosia. Some-mainonta tuo tuloksia nopeammin, kunhan muistat ostopolun vaiheet ja nämä kolme vinkkiä, joiden avulla saat some-mainonnasta kaiken…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miten paljon minun täytyy varata budjettia digimarkkinointiin?

Miten paljon varaan rahaa digimarkkinointiin? Tätä monet markkinointipäättäjät ja in-house-tekijät miettivät kuumeisesti. Vastaus ei kuitenkaan ole aina yksiselitteinen. Kokosimme blogitekstiin muutaman käytännön vinkin auttamaan budjetoimaan viisaammin digimarkkinoinnin…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Meta-pikseli – miksi se on niin tärkeä some-mainonnassa?

Meta-pikseli on sivustollesi asennettava seurantakoodi, joka mahdollistaa mainonnan tulosseurannan sekä dataan pohjautuvan optimoinnin – toisin sanoen, se on huipputärkeä kaveri tehokkaan mainonnan toteuttamiseen! Tutustutaan seuraavaksi pikseliin ja…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö