Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Kaikki mitä sinun täytyy tietää Applen iOS 14.5 -päivityksen vaikutuksista Facebook- ja Instagram-mainonnan seurantaan ja kohdentamiseen

Jos yrityksenne hyödyntää Facebook- ja Instagram-mainontaa, et todennäköisesti ole voinut välttyä törmäämästä tietoon tulevasta Facebook-mainosten seurantaan ja kohdentamiseen vaikuttavasta Applen iOS-päivityksestä. Tämän blogijutun tarkoituksena on avata riittävän…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Dynaaminen uudelleenmarkkinointi – miksi ja miten?

Käy selaamassa sattumanvaraisia tuotteita Zalandossa tai Amazonissa. Katsottuasi jotakin tuotetta, huomaat nopeasti muualla netissä ympärilläsi seuraavat mainokset. Sattumalta mainoksissa näkyvät juuri ne tuotteet, joita verkkokaupassa juuri katsoit. Tälläisessa…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Viisi ideaa retargeting-mainontaan Facebookissa

Facebook julkisti viime viikon lopulla kaikille mainostajille mahdollisuuden kohdentaa mainontaa henkilöille, jotka ovat vierailleet verkkosivuillasi tai sen tietyillä alasivuilla. Ominaisuuden käyttöönottamiseksi verkkosivuille asennetaan lyhyt koodinpätkä, joka asettaa…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

6 yleisintä virhettä Facebookin käytössä

1. Minimaalinen panostus Todella monella verkkokaupalla Facebook on jäänyt vähälle mietinnälle ja toteutus vasemmalle kädelle. Facebook-markkinoinnissa onnistuminen vaatii jatkuvaa työtä ja panostusta. Ota Facebookin käyttö jokapäiväiseksi rutiiniksi.…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö