Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin Google AdWords -huutokauppa toimii

Google AdWords -mainonta on hinnoiteltu klikkauspohjaisesti. Klikkaushintatarjouksen avulla määrittelet mainostajana kuinka paljon olet valmis maksamaan yhdestä klikkauksesta. Googlen ensisijainen tehtävä on tarjota mahdollisimman hyviä vastauksia käyttäjien hakuihin.…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Juoksetko markkinointitrendien perässä?

Digitaalinen markkinointi ja media muuttuu järkyttävällä vauhdilla. Jotain vauhdista kertoo se, että esimerkiksi Instagram avattiin vain reilu viisi vuotta sitten. Ja nyt palvelulla on yli 400 miljoonaa…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Digitaaliset markkinointityypit

Miten syntyy tehokasta markkinointia digitaalisissa kanavissa? Se on oikeastaan aika helppoa. Tarvitaan vain muutama tyyppi. Löytyyhän teiltäkin nämä tyypit? 1. Analytiikkanörtti Tämän kaverin vastuulla on analytiikkasi käyttöönotto,…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö