Blogi

Uutta ja ajankohtaista luettavaa digimainonnasta!

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analyticsin puutteet – Korjaa nämä 7 asiaa tililtäsi

Korjaa nämä 7 puutetta Google Analytics -tililtäsi  Google Analytics on loistava työkalu verkkosivuston toimivuuden parantamiseen sekä digimarkkinoinnin kehittämiseen, mutta analytiikan parissa touhutessa usein törmää puutteisiin, jotka voivat…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Minustako digimarkkinoinnin ammattilainen?

Digitaalisuus on tämän vuosikymmenen ehdoton trendisana – se on muuttanut tapamme toimia niin arjen pienissä hetkissä kuin myös liiketoiminnassa. Sosiaalinen media on läsnä kaikkialla, ja kaikki maailman…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on ylivoimaisesti merkittävin…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mitä hyötyä Google Tag Managerista on?

Olet ehkä kuullut puhuttavan Google Tag Managerista tai tuttavallisemmin GTM:stä, mutta et täysin ole ymmärtänyt mistä on oikein kysymys. Google Tag Manager on hyödyllinen työkalu verkkosivuston tagien…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö