Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi tarvitsevat ja mihin asiaan…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analyticsin puutteet – Korjaa nämä 7 asiaa tililtäsi

Korjaa nämä 7 puutetta Google Analytics -tililtäsi  Google Analytics on loistava työkalu verkkosivuston toimivuuden parantamiseen sekä digimarkkinoinnin kehittämiseen, mutta analytiikan parissa touhutessa usein törmää puutteisiin, jotka voivat…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Minustako digimarkkinoinnin ammattilainen?

Digitaalisuus on tämän vuosikymmenen ehdoton trendisana – se on muuttanut tapamme toimia niin arjen pienissä hetkissä kuin myös liiketoiminnassa. Sosiaalinen media on läsnä kaikkialla, ja kaikki maailman…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on ylivoimaisesti merkittävin…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö