Blogi

Digitaalista markkinointia, joka tuottaa myyntiä

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Verkkokaupan markkinoinnin seuranta

Yli sata vuotta sitten philadelphialainen kauppias ja mainonnan pioneeri John Wanamaker lausui sanat: ”Half my advertising is wasted, I just don’t know which half.” Wanamaker tiesi, että…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Viisi tärkeää asiaa bannerimainonnasta

Osta bannerimainos suuresta mediasta isolla rahalla ja olet varmasti pettynyt, sillä myynnin määrä ei tule vastaamaan odotuksiasi. Suurin osa bannerimainonnasta ei toimi, mutta millainen sitten toimii? Miksi…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miten hakukonemainonta eroaa muusta mainonnasta?

Hakukonemainonta on yksi tärkeimmistä verkkokauppiaiden myynnin lähteistä. Kun suunnittelet verkkokaupallesi hakukonemainontaa, on erityisen tärkeää ymmärtää perinteisen mainonnan ja hakukonemainonnan erot. 1. Hakukonemainonta vastaa odotuksiin Perinteisesti mainonnan tarkoituksena…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

6 yleisintä virhettä Facebookin käytössä

1. Minimaalinen panostus Todella monella verkkokaupalla Facebook on jäänyt vähälle mietinnälle ja toteutus vasemmalle kädelle. Facebook-markkinoinnissa onnistuminen vaatii jatkuvaa työtä ja panostusta. Ota Facebookin käyttö jokapäiväiseksi rutiiniksi.…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö