Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin kasvatat Googlen avulla myyntiä tulevaisuudessa

Google on julkaissut tämän vuoden aikana useita uusia palveluita verkkokauppiaille. Ne eivät ole vielä tarjolla Suomessa, mutta oletettavasti ne tulevat suomalaistenkin iloksi kohtuullisen pian. Jotta pysyt mukana…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Kävijöiden lisääminen ei ole aina avain myynnin kasvuun

Kirjoitin viimeksi, kuinka tarvitset tuhansia kävijöitä verkkokauppaasi joka viikko saadaksesi aikaan myyntiä. Kuten kaikella, myös tälläkin asialla on kääntöpuolensa, ja vieläpä melko selvä sellainen: ei ole yhdentekevää,…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analyticsin monikanavaseuranta

Markkinoinnin seuraaminen on yksi onnistuneen markkinoinnin kulmakivistä, ja siten erittäin tärkeä osa meidänkin toimintaamme. Mittaaminen antaa mahdollisuuden tehdä järkeviä päätöksiä, jotka perustuvat faktoihin eivätkä näppituntumaan. Onneksi kävijäseurantaohjelmistot…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Verkkokaupan markkinoinnin seuranta

Yli sata vuotta sitten philadelphialainen kauppias ja mainonnan pioneeri John Wanamaker lausui sanat: ”Half my advertising is wasted, I just don’t know which half.” Wanamaker tiesi, että…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö