Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Alla olevalla videolla Mediashaken SEM Consultant Anni Penttilä kertoo, mitä laatupisteet tarkoittavat ja kolme tekijää, jotka ottamalla huomioon voit parantaa Google Ads -mainonnan laatupisteitä ja samalla keventää jokaisesta klikkauksesta maksettavaa hintaa.

Tehokkaan ja menestyksekkään Google Ads -mainonnan kulmakiviä on mahdollisimman laadukkaasti tehty tilirakenne. Laatu on yksi merkittävin tekijä, jolla pystytään vaikuttamaan hintaa, jota jokaisesta klikkauksesta Google Ads -mainonnassa maksetaan.

Laatupisteet pystytään tarkistamaan Google Ads -käyttöliittymästä, jolloin myös nähdään tilin suurimmat kehityskohdat. Jos olet kiinnostunut tilisi auditoinnista tai haluat kuulla lisää laatupisteistä, niin olethan yhteydessä!

Haluan kysyä lisää laatupisteista