Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa yhteydessä – juuri silloin, kun…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Facebook nosti Mediashaken asiakkaan esille menestystarinana

Pitkäaikaisen asiakkaamme, suomalaisen muotibrändi BYPIAS:n, mainonnassa onnistuminen on nostettu esille Facebookin kansainvälisten menestystarinoiden joukossa. Mainonnassa on saavutettu muun muassa 15-kertainen tuotto mediainvestoinnille sekä yli kahden miljoonan euron…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö