Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi tarvitsevat ja mihin asiaan…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Ads hintatarjousstrategiat – mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat – mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta voidaan hallita avainsanasta…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on ylivoimaisesti merkittävin…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö