Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Digimainonnan kumppani hakusessa? Näin varmistat yhteensopivuutesi toimiston kanssa

Asiakkaan ja digimarkkinointitoimiston onnistunut yhteistyö vaatii muun muassa luottamusta, aktiivista haastamista ja yhteen sopivia henkilökemioita. Kumppani kannattaa valita huolella. Tämä pätee paitsi ihmissuhteisiin myös asiakkaan ja digimarkkinointitoimiston…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mediashake on 2023 Google Premier Partner

Mediashake on jo toistamiseen saavuttanut 2023 Premier Partner -statuksen Google Partner -ohjelmassa Suomessa. Premier Partner -statuksen saamiseksi toimiston täytyy yltää 3 % prosentin parhaimmistoon omassa maassaan. Google…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin teet some-mainontaa tuloksellisesti: lopeta puuhastelu, huomioi ostopolku ja pohjaa mainonta strategiaan – äläkä unohda mitata

Jos yrität saada sosiaalisessa mediassa näkyvyyttä orgaanisesti, saat odotella vuosia. Some-mainonta tuo tuloksia nopeammin, kunhan muistat ostopolun vaiheet ja nämä kolme vinkkiä, joiden avulla saat some-mainonnasta kaiken…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Ota kaikki irti Google-mainonnasta: näin hyödynnät kampanjatyyppejä ostopolun jokaisessa vaiheessa

Jos luulit, että Google-mainonnassa on kyse vain hakusanamainonnasta, erehdyit pahemman kerran. Google nimittäin tarjoaa mainostajalle mainioita mahdollisuuksia tehdä niin brändillistä kuin taktistakin mainontaa. Kuluttajan ostopolku on monimutkaistunut,…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö