4 keinoa viedä Google AdWords -mainosten kirjoittaminen uudelle tasolle

Ei ole merkitystä, vaikka tuotteesi tai palvelusi ovat kilpailijoita parempia, jos kukaan ei niitä löydä. Oikeanlainen ja laadukas liikenne verkkopalveluun on avain liiketoiminnan kasvattamiseen. Google AdWords -mainonta on tehokas tapa saada…


Mitä hyötyä Google Tag Managerista on?

Olet ehkä kuullut puhuttavan Google Tag Managerista tai tuttavallisemmin GTM:stä, mutta et täysin ole ymmärtänyt mistä on oikein kysymys. Google Tag Manager on hyödyllinen työkalu verkkosivuston tagien lisäämiseen, ja sitä käyttämällä voit säästää…


GDPR mainostajan näkökulmasta

Katso webinaari tästä  Mikä on GDPR? Uusi tietosuoja-asetus selitettynä lyhyesti GDPR, eli General Data Protection Regulation, on osa EU-tason tietosuojasääntelyä, jonka tarkoituksena on yhtenäistää EU:n kansalaisten henkilötietojen säilyttämisen ja…


Analytiikka

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa…


Facebook nosti Mediashaken asiakkaan esille menestystarinana

Pitkäaikaisen asiakkaamme, suomalaisen muotibrändi BYPIAS:n, mainonnassa onnistuminen on nostettu esille Facebookin kansainvälisten menestystarinoiden joukossa. Mainonnassa on saavutettu muun muassa 15-kertainen tuotto mediainvestoinnille sekä yli…


Digital Marketing Trainee: millainen trainee-jakso oli?

Viime marraskuun ensimmäisenä päivänä elin yhtä elämäni jännittävintä päivää. Olin aloittamassa trainee-jaksoa Digital Marketing Traineena Mediashakella. Edessäni oli hyppy uuteen työhön ja täysin uusien asioiden opetteluun. Enhän ollut aiemmin kuin…


Miksi sinun täytyy omistaa yrityksenne Google AdWords -tili?

Teemme säännöllisesti AdWords-mainonnan kartoituksia erilaisille yrityksille. Aika-ajoin törmäämme tilanteisiin, joissa emme voi kartoittaa mainonnan tilannetta, koska yrityksellä itselläkään ei ole pääsyä AdWords-mainostiliin, jonka kautta…


Tarkista nämä kuusi asiaa AdWords-tililtäsi

Mihin asioihin AdWords-tilillä tulee kiinnittää huomiota? Google AdWords -mainonnan aloittaminen on helppoa, mutta haasteet syntyvät, kun sinun täytyisi aloittaa tilin optimointitoimenpiteet. Jotta mainontasi olisi tehokasta, tulee AdWords-tilillä…


Näin Google AdWords -huutokauppa toimii

Google AdWords -mainonta on hinnoiteltu klikkauspohjaisesti. Klikkaushintatarjouksen avulla määrittelet mainostajana kuinka paljon olet valmis maksamaan yhdestä klikkauksesta. Googlen ensisijainen tehtävä on tarjota mahdollisimman hyviä vastauksia…


Juoksetko markkinointitrendien perässä?

Digitaalinen markkinointi ja media muuttuu järkyttävällä vauhdilla. Jotain vauhdista kertoo se, että esimerkiksi Instagram avattiin vain reilu viisi vuotta sitten. Ja nyt palvelulla on yli 400 miljoonaa käyttäjää. Jokin, josta emme vielä pari vuotta…