Kategoria

Google Ads

Kokoamme tälle sivustolle Google Ads -mainonnan uusimpia ja kiinnostavimpia ominaisuuksia, mainonnan toteutukseen liittyviä vinkkejä sekä keinoja parantaa mainonnan toimivuutta.

Olemme vahvasti erikoistuneet Google Ads -mainonnan toteutukseen ja se näkyy myös tunnustuksena Google Premier Partner -toimistona.

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mikä muuttui Google Ads -mainonnassa vuonna 2021?

Google Ads -mainontaan on viimeisen vuoden aikana tullut monenlaisia uusia ominaisuuksia ja muutoksia, kuten täysin uudenlaisia kampanjatyyppejä, muutoksia mainonnan mittausominaisuuksiin sekä kymmeniä pienempiä päivityksiä. Järjestimme tammikuussa 2022…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Evästelupakysely hävitti konversiot Google Adsista? Näin saat palautettua yli 70 % konversiodatasta käyttäjien yksityisyyttä kunnioittaen

Googlen seurantakoodien ohjaamiseen tarkoitettu Consent Mode -työkalu mahdollistaa evästeettömän datan keräämisen sekä konversiomallinnuksen, jonka avulla yli 70 % raportoinnista menetetyistä konversioista saadaan palautettua takaisin. Monen verkkosivuston analytiikka…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?

Google pitää vuosittain Marketing Live -tapahtuman, jossa maalaillaan tulevaisuuden näkymiä Googlen hakukoneen muovautumisesta entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Googlen hakukone pyrkii ajamaan organisaatiota lähemmäksi sen missiotaan, eli järjestää maailman data.…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö