Google Premier Partner 2022Mediashake on saavuttanut 2022 Premier Partner -statuksen Google Partner -ohjelmassa Suomessa. Osana uudistunutta Google Partners -ohjelmaa Google on jakanut tunnustusta alan johtaville digimarkkinointitoimistoille ympäri maailmaa. Premier Partner -statuksen saamiseksi toimiston täytyy yltää 3 % prosentin parhaimmistoon omassa maassaan.

Perustin Mediashaken kymmenisen vuotta sitten parikymppisenä opiskelijana aidosta intohimosta tätä alaa kohtaan. Ensimmäiset vuodet olivat haastavia, mutta myös onnenkipinöitä löytyi: pääsin esimerkiksi 2014 kouluttamaan Google Partner -tapahtumiin Suomessa, ja kävinkin seuraavina vuosina kouluttamassa satoja suomalaisia markkinoinnin tekijöitä yli 50 koulutuspäivän verran.

Vuoden 2016 jälkeen aloimme kasvamaan pikkufirmasta oikeaksi yritykseksi, ja nykyisin saan jakaa työpäiväni  jo noin 20 ammattilaisen kanssa. Näistä ammattilaisista noin puolet keskittyy Google Ads -mainontaan, ja olen ylpeänä saanut huomata, että ympärille on löytynyt joukko ihmisiä, jotka jakavat saman intohimon ja halun kehittyä parhaaksi alallaan.

Juuri saatu Premier Partner -status on mahtava tunnustus vuosien työstä, jota olemme tehneet kehittyäksemme parhaaksi omalla alallamme. Sitä työtä ovat tehneet sekä nykyiset että entiset mediashakelaiset jo usean vuoden ajan.

Tällä alalla kilpailukykyisenä pysyminen vaatii nykyisin monenlaista uutta osaamista ja kyky uudistua onkin yksi merkittävimmistä vahvuuksistamme. Uusi Partner-status on myös mahdollisuus nostaa rimaa vielä aiempaa korkeammalle. Pääsemme jatkamaan jo aktiiviseksi muodostunutta yhteistyötä Googlen kanssa, ja tämä luo meille vieläkin paremmat edellytykset tarjota asiakkaillemme edelläkävijöiden palvelua.

Vuosi 2022 tulee olemaan monien muutosten vuosi Google Ads -mainonnan saralla. Uudet kampanjatyypit tulevat pakottamaan toimistot miettimään omaa arvontuottoaan ja prosesseja uudesta näkökulmasta. Mediashakella näihin muutoksiin on valmistauduttu hyvin: olemme esimerkiksi juuri uudistaneet tavan, jolla kehitämme tiimimme osaamista aiempaa systemaattisemmin ja varmistamme, että tulosten kannalta tärkeimmät uudet ominaisuudet tulevat asiakkaidemme käyttöön nopeasti. Digimainontaan liittyy nykyisin myös erittäin vahvasti dataosaaminen, jonka kehittymiseen olemme viimeisen vuoden ajan laittaneet erityistä fokusta.

Kiitos meidän mahtavalle tiimille ja asiakkaille tästä tunnustuksesta!

Matti Hirvonen
CEO & Senior Consultant
Mediashake Oy

KategoriatYleinen