Bannerimainonta

Dynaaminen uudelleenmarkkinointi – miksi ja miten?

Käy selaamassa sattumanvaraisia tuotteita Zalandossa tai Amazonissa. Katsottuasi jotakin tuotetta, huomaat nopeasti muualla netissä ympärilläsi seuraavat mainokset. Sattumalta mainoksissa näkyvät juuri ne tuotteet, joita verkkokaupassa juuri...


Miten tavoitetaan helposti ne ihmiset, jotka jättivät tilauksen kesken?

Keskimäärin 60% verkkokauppojen tilauksista jää kesken *. Ostoskoriin siis lisätään tuotteita, mutta tilausta ei koskaan viedä loppuun asti. Tilauksen keskeyttämiselle on monia syitä: epäselvä tilausprosessi, liian suuret postimaksut tai...


Viisi tärkeää asiaa bannerimainonnasta

Osta bannerimainos suuresta mediasta isolla rahalla ja olet varmasti pettynyt, sillä myynnin määrä ei tule vastaamaan odotuksiasi. Suurin osa bannerimainonnasta ei toimi, mutta millainen sitten toimii? Miksi bannerimainonta ei toimi?...