Haluatko parempia tuloksia Google AdWords -mainonnasta?

Anna AdWords-tilisi ammattilaisten hoidettavaksi ja saat parempia tuloksia.

Pyydä tarjous Google AdWords -mainonnasta

Aktiivinen kumppani valmiina kehittämään Google AdWords -mainontaasi


Voimme hyvin todennäköisesti auttaa sinua saamaan parempia tuloksia Google AdWords –mainonnasta. Palvelumme hyödyt perustuvat vuosien kokemukseen ja dataan pohjautuviin optimointitoimenpiteisiin. Meillä mainontasi ei jää oman onnensa nojaan.

Palvelumme hyödyt:

  • tulet saamaan parempia tuloksia kuin aiemmin, kartoitamme tilanteesi ja mainonnan kehityskohteet jo ennen kuin sovimme yhteistyöstä
  • pysyt myös itse kärryillä mainonnan tilanteesta, sinä omistat sekä AdWords-tilin että kaiken siihen liittyvän datan
  • säästät rahaa ulkoistamisen tuoman tehokkuuden ansiosta, meillä on hyvin hiotut ja jatkuvasti kehittyvät prosessit AdWords-mainonnan toteuttamiseen ja optimointiin.

Tyytyväisiä asiakkaitamme AdWords-mainonnan ulkoistamisessa


Haluatko tietää tarkemmin millaisia tuloksia olemme saavuttaneet asiakkailemme? Lue case-esittely!

Tämä on meidän tapa tehdä Google AdWords -mainontaa

Yhteyshenkilönäsi AdWords-mainonnan asiantuntija

Kun ulkoistat mainonnan meille, olet aina tekemisissä saman AdWords-mainonnan ammattilaisen kanssa, joka tekee mainontaasi käytännössä.

Keskitymme konversioihin eli myynnin kasvattamiseen

Kehitämme mainontaa aina tuottamaan enemmän liiketoiminnallisia tuloksia. Onnistumisemme mitataan saatujen liidien tai myynnin — ei klikkausten kautta.

Sinä omistat AdWords-tilin ja siellä olevan datan

Teemme yhteistyöstä aina täysin avoimesti. Sinä omistat AdWords-tilin ja siihen liittyvän datan ja näet myös tekemämme muutokset mainontaan.

Tiimi

Viiden hengen AdWords-mainontaan keskittyvä tiimi auttaa sinua onnistumaan. Olemme kaikki sertifioituja AdWords-mainonnan ammattilaisia.

Matti Hirvonen

CEO & Senior Consultant
matti@mediashake.fi
050 421 5676

Matti on Mediashaken perustaja ja kokenut AdWords-mainonnan ammattilainen. Asiakastöiden tekemisen lisäksi hän vastaa prosessien kehittämisestä, valmentaa muuta tiimiä sekä kouluttaa omien koulutuksiemme lisäksi esimerkiksi Googlen tapahtumissa.

Anni Penttilä

SEM Consultant
anni@mediashake.fi
050 328 2535

Anni työskentelee AdWords-asiakkaidemme parissa toteuttaen uusia kampanjoita, säännöllisiä optimointitoimenpiteitä sekä konsultoiden asiakkaita mainonnan kehittämisessä. Koulutukseltaan Anni on kauppatieteiden maisteri.

Joonas Rotko

SEM & Analytics Consultant
joonas@mediashake.fi
050 560 7075

Joonas vastaa asiakasprojektien toteutuksesta keskittyen Google AdWords -mainontaan ja analytiikkaan. Asiakastöiden lisäksi hän kartoittaa esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden AdWords-tilejä ja tapaa sekä nykyisiä ja uusia potentiaalisia asiakkaita.

Eetu Kukkonen

SEM Consultant
eetu@mediashake.fi
050 560 3198

Eetu vastaa AdWords-asiakkaidemme mainonnan optimointitoimenpiteistä sekä uusien kampanjoiden toteutuksesta. AdWords-töiden lisäksi Eetu vastaa koulutuksiemme organisoinnista.

Jaani Saulamaa

SEM Consultant
050 911 0019
jaani@mediashake.fi

Jaani vastaa asiakkaidemme Google AdWords -mainonnan toteutuksesta ja optimoinnista. Hänellä on jo aiempien työtehtävien kautta kokemusta AdWords-mainonnan toteutuksesta ja traineen ominaisuudessa Jaanin päivät sisältävät myös paljon uuden oppimista.

CASE: 187 % enemmän liidejä AdWords-mainonnan kautta aiempaa pienemmällä mediabudjetilla

Lomakoti ulkomailta​ on suomalainen asunnonvälitykseen erikoistunut yritys, joka välittää asuntoja suomalaisille asiakkaille yli 10 maasta. Yrityksellä on yli 20 vuoden kokemus asuntokaupasta ulkomailla.

Lähtötilanne

Ennen yhteistyön aloittamista asiakas oli ulkoistanut AdWords-mainonnan toiselle kumppanille ja mainontaan oli investoitu jo useamman kuukauden ajan. Tulokset eivät kuitenkaan olleet tyydyttäviä. Tavoitteena oli parantaa mainonnan tuottosuhdetta sekä saada lisää yhteydenottoja mainonnan avulla.

Toimenpiteet

Kartoitimme AdWords-tilin tilanteen, jonka perusteella laadittiin toimintasuunnitelma mainonnan kehittämiseksi. Mainontaan toteutettiin ensin laajempi rakenteellinen uudistus, jonka tavoitteena oli selkeyttää mainostilin hallinnointia sekä karsia näkyvyyttä epärelevanteilla hakutermeillä. Mainosryhmärakennetta tarkennettiin, jotta mainokset saatiin vastaamaan paremmin hakutermejä. Aloitustoimenpiteiden jälkeen mainonnan optimointia on jatkettu säännöllisesti, esimerkiksi mainosten A/B-testaamisella ja konversioperusteisella hintatarjousten hallinnalla.

Tulokset

Toimenpiteiden seurauksena mainonnan tulokset ovat parantuneet huomattavasti. Käytännössä pienemmällä mediabudjetilla on saavutettu merkittävästi paremmat tulokset kuin aiemmin.

Keskeiset tulokset:

  • Yhteydenottojen määrä: +187 %
  • Konversiohinta: -70 %
  • Mediakustannukset: –14 %
  • Keskimääräinen klikkaushinta: −57,76 %
  • Klikkausprosentti: +78,22 % ( 7,61 % vs. 13,57 %)

Tulokset AdWords-mainonnan kehittämisen jälkeen:

  • 187 % lisää yhteydenottoja AdWords-mainonnan kautta
  • 70 % edullisempi konversiohinta (konversiona yhteydenotto)
  • 14 % pienemmät AdWords-mainonnan mediakustannukset

Olemme vuodesta 2011 saakka olleet virallinen Google Partner -yritys. Koulutamme AdWords-mainontaa myös Googlen omissa tapahtumissa.

Pyydä tarjous Google AdWords -mainonnasta


Täytä alla oleva lomake ja olemme sinuun yhteydessä haluamallasi tavalla. Jos vaikuttaa siltä, että voisimme auttaa sinua, teemme sinulle ehdotuksen mietittäväksi.

Nimesi:

Sähköpostiosoitteesi:

Puhelinnumerosi:

Verkkosivustonne osoite:

Kerro tilanteestasi

Voit myös soittaa tai lähettää sähköpostia


Voit myös olla yhteydessa suoraan meihin. Uusista asiakkuuksista vastaa Eetu Kukkonen.

Keskustelemme yhteistyöstä mielellämme myös kasvotusten. Toimistomme sijaitsee Helsingissä. Sovi Eetun kanssa tapaaminen, jos haluat tulla keskustelemaan yhteistyöstä.

Eetu Kukkonen
eetu@mediashake.fi
050 560 3198

Ruoholahdenkatu 8 C 00180 Helsinki

Usein kysyttyjä kysymyksiä


Mitä palvelunne maksaa?

AdWords-mainonnan kustannukset jakautuvat kahteen osaan, mediabudjettiin, jonka maksat Googlelle sekä työn kustannukseen, jonka maksat meille. Palvelumme hinta määräytyy AdWords-tilin laajuuden mukaan ja laskemme sinulle arvion perusteella kiinteähintaisen pakettihinnan. Ota yhteyttä ja teemme sinulle tarjouksen mietittäväksi!

Joudunko sitoutumaan pitkäksi aikaa?

Uskomme, että tulokset puhuvat puolestaan ja haluat jatkaa yhteistyötä kanssamme pitkään. Emme sido sopimuksilla asiakkaitamme pitkäaikaiseen yhteistyöhön, tyypillisessä sopimuksessa on kolmen kuukauden irtisanomisaika.

Pääsenkö seuraamaan itse AdWords-tilin kehitystä?

Totta kai, sinä omistat AdWords-tilinne. Voit milloin tahansa kirjautua itse AdWords-tilille tarkastelemaan mainontaa. Sinun ei kuitenkaan tarvitse itse seurata mainontaa, koska olet ulkoistanut sen työn meille ja pidämme sinut ajan tasalla viikkoraporteilla ja kuukausittain käytävillä tilannekeskusteluilla.

Miten raportoitte tuloksista?

Saat valintasi mukaan joko viikko- tai kuukausiraportin, joka sisältää yhdessä sopimamme tärkeät tunnusluvut. Tyypillisesti raportissa seurataan AdWords-mainonnan tuottamaa myyntiä tai liidien määrää. Kerran kuussa käymme kanssasi läpi etätapaamisessa tai tapaamisessa tilannekatsauksen, jossa kerromme mainonnan kehityksestä tarkemmin ja käymme läpi tulevan kuukauden suunnitelmia.