Teemme sinulle Google-mainontaa, joka tuottaa tulosta

Tavoitteemme on kunnianhimoinen – tarjota asiakkaillemme Suomen parasta Google-mainontaa. Suunnittelemme ja toteutamme mainonnan aina sinun yrityksesi tavoitteisiin ja tarpeisiin.

Ei ole yhdentekevää, miten yrityksesi käyttää markkinointieurot Googlessa. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä itse, sitä varten me olemme täällä. Osaava tiimimme varmistaa, että saatte Google-mainonnalla tuloksia, kaipasitpa sitten myyntiä verkkokaupalle tai lisää myyntiliidejä kuluttajilta tai yrityksiltä. 

Kun otat mukaan osaavan tiimin, säästät samalla aikaa sekä vaivaa keskittyen itse niihin osa-alueisiin, joissa olet vahvimmillasi.  Meidän lupauksemme Google-mainonnasta on ensiluokkainen palvelu ja räätälöity toteutus, joten et tule pettymään.

Keskustellaanko yhteistyöstä?

Palveluihimme luottavat jo yli 100 yritystä

iLOQ Suojakalvotukku Nanso Secto

Ei pelkästään hakumainontaa

…vaan koko Google-mainonnan monipuolinen verkosto käytössäsi! Lue tarkemmin kanavapaletista alta 👇

Erottuvalla video- ja bannerimainonnalla jätetään muistijälkiä ja tuetaan ostopolun eri vaiheita, kuten tunnettuuden kasvua. Aiemmin videomainonta on vaatinut laadukasta ja kallista videotuotantoa, mutta nykyään laadukkaita ja yrityksen brändin mukaisia videomainoksia pystyy tekemään joustavasti hyödyntäen yrityksen kuvia, brändivärejä ja tekstejä. Teemme luonnollisesti nämä puolestasi. 

Google Display tarkoittaa bannerimainontaa Googlen kumppanisivustoilla ja sovelluksissa. Jos esimerkiksi pelaat jotakin peliä sovelluksessa, voi ruudulle ilmestyä ennen pelin alkua Google Display -bannerimainos. Displaylle on aikansa ja paikkansa silloin, kun haluat saada mahdollisimman paljon näkyvyyttä ja kasvattaa tunnettuutta. 

Discovery-mainonnan idea on sama kuin bannerimainonnan, mutta Discovery-mainonnan bannerit näkyvät vain Googlen omissa kanavissa, kuten Gmailissa ja YouTubessa.  Discovery-mainonta on kasvattanut suosiotaan viime vuosina ja sopii erityisesti matalan konversiopisteiden tavoitteiluun, kuten sähköpostirekisterin kasvattamiseen, oppaiden latauksiin ja muihin myyntiä tukeviin toimenpiteisiin.

Shopping-mainoksilla tarkoitetaan kuvallisia mainoksia, jotka näkyvät Google-haun tuloksissa heti ensimmäisenä ennen tekstimainoksia. Se on mainosmuoto, joka perustuu verkkokaupan tuotteisiin ja niistä tehtyyn tuoteluetteloon. Google Shopping -mainonta on elinehto verkkokauppayrityksille, ja taktinen Shopping-mainonta sopii erinomaisesti käytettäväksi ostopolun loppuvaiheessa. 

Performance Max -mainonta on Googlen uusin kampanjatyyppi. Se yhdistää kaikki edellä mainitut Google-kampanjatyypit eli YouTube-, Display-, Discovery-, hakusana- ja Shopping-mainonnan sekä lisäksi vielä Google Maps -mainonnan. 

Markkinoinnin päätöksiä oikeaan tietoon perustuen

Digimainonnan keskeisin etu perinteisiin markkinointikanaviin verrattuna on sen mitattavuus. Mittaamalla mainonnan konkreettisia tuloksia tiedämme, mikä mainonnassa toimii ja miten voimme sitä kehittää.

Konversioseuranta mahdollistaa mainonnan mitattavuuden perustuen aina yhdessä sovittuihin konkreettisiin tavoitteisiin, kuten verkkokauppamyyntiin tai tarjouspyyntöihin. Oikein asetetut mittarit mahdollistavat muun muassa markkinointitekemisen kehittämisen ja myynnin arvioimisen dataan perustuen.

Palveluumme sisältyy aina konversioseurannan asentaminen ja datan toimivuuden varmistaminen.

Kasvata yrityksesi myyntiä Google-mainonnalla

Autamme yrityksiä saamaan parempaa vastinetta Google-mainonnasta, kaipasitpa sitten myyntiä verkkokaupalle tai lisää myyntiliidejä kuluttajilta tai yrityksiltä.

Olemme erikoistuneet Google-mainontaan ja se näkyy muun muassa tunnustuksena Google Premier Partner -statuksessa. Google-mainonnan lisäksi vahvuutenamme ovat digimainonnan analytiikan käyttöönotot ja asennukset.

Google-mainonnan palvelu

Pyydä räätälöity tarjous Google Ads -mainonnasta
  • Räätälöity Google-mainonnan suunnitelma
  • Räätälöity mainonnan toteutus
  • Analytiikan asennus tarpeidesi mukaisesti
  • Kuukausittainen kehitys- ja tilannetapaaminen
  • Mainonnan säännöllinen seuranta
  • Tulosten raportointi yrityksellesi suunnitellun raportin avulla
  • Erilaisten analyysien toteutus ja toimenpiteet niiden pohjalta
  • Kilpailutilanteen seuranta ja reagointi muutoksiin
  • Google-mainonnan nykyaikaiset kehitystoimenpiteet
  • Google-mainonnan uusimpien ominaisuuksien hyödyntäminen

Pyydä tarjous

10 vinkkiä, kun olet ulkoistamassa yrityksesi Google Ads -mainontaa

Google-mainonta on monimutkainen ja laaja kokonaisuus, joten sen ostaminenkaan ei välttämättä ole helppoa. Me Mediashakella haluamme tuoda kortemme kekoon ja antaa sinulle palvelun ostajana hyödyllisiä vinkkejä Google Ads -mainonnan ulkoistamiseen. Kokosimme napakan oppaan, jossa käymme läpi 10 asiaa, jotka kannattaa huomioida yrityksesi Google-mainontaa ulkoistaessasi.

Lataa maksuton opas

Jutellaanko Google-mainonnan
mahdollisuuksistanne lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Yhteydenottopyynnön jälkeen Mediashaken Joonas on sinuun yhteydessä. Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme nykyisen Google Ads -mainontanne tilan ja kerromme rehellisesti, miten voimme mainontaa kehittää.

Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään.

Joonas-Rotko-neliö

Joonas Rotko
Sales & Marketing Lead, Partner
050 560 7075
joonas@mediashake.fi

Jätä yhteydenottopyyntö

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.