Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Välttämällä Google-mainonnan yleisimmät kompastuskivet pystyt varmistamaan, että saat mainonnastasi maksimaalisen hyödyn irti.

Alla olevalla videolla asiantuntijamme Tuuli Latva-Teikari ja Joonas Rotko esittelevät kuusi yleisintä Google Ads -mainostajan virhettä, joihin he usein törmäävät.

Tehokkaan ja menestyksekkään Google-mainonnan takana on kattava suunnittelu ja aktiivinen kehitystyö. Usein törmäämme kuitenkin tilanteisiin, joissa Google-mainontaa ei ole sen kummemmin suunniteltu, vaan se on laitettu käyntiin mahdollisimman nopealla aikataululla. Tällöin mainonnan hallinta ei välttämättä ole edes kenenkään vastuulla.

Videolla esittelemme kuusi yleisintä Google-mainonnan kompastuskiveä, joihin törmäämme usein keskustellessamme potentiaalisten asiakkaiden kanssa. On tärkeä huomioida, että jokaisella pienellä kömmähdyksellä voi yksinäänkin olla suurikin vaikutus mainonnan tehokkuuteen, ja pahimmillaan ne heikentävät mainonnan tuloksellisuutta.

Onneksi Google-mainonnan sudenkuopista on aina mahdollista päästä pois. Videolla annamme vinkit ja ratkaisut kompastuskivien välttämiseen, jolloin osaat löytää mainontasi kipupisteet ja kehittää niitä.

Myös meidän puoleen voi aina kääntyä – autamme mielellämme laittamaan mainontasi kuntoon. Olethan yhteydessä, jos tarvitset apua!