Facebook-mainonta on edelleen yksi tehokkaimmista digimarkkinoinnin työkaluista

🎯  Facebook-mainonnassa yhdistyvät erittäin laaja tavoittavuus, luovat mainossisällöt sekä datan hyödyntäminen. Vain harva yritys ottaa täyden potentiaalin irti näistä kolmesta osa-alueesta.

😎  Oikein tehdyn Facebook-mainonnan avulla halutut kohderyhmät voidaan tavoittaa tehokkaasti ja hyödyntää mainontaa kohti mitattavien liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamista. Facebookin mainostyökalun avulla mainokset tavoittavat kohdeyleisösi myös Instagramissa ja Facebookin kumppaniverkostoissa.

🏢  Se sopii useista harhaluuloista huolimatta monenlaisille yrityksille ja toimialoille verkkokaupoista B2B-yrityksille.

Miten voimme olla avuksi?

Asiakkaitamme

Millaisiin käyttötarkoituksiin Facebook-mainonta sopii?

  • Verkkokaupoille
    • ▪️  Brändin ja tunnettuuden kasvattamiseen
    • ▪️  Tuotemainontaan ja verkkomyyntiin tähtäävään mainontaan
    • ▪️   Uusista tuotteista tiedottamiseen
    • ▪️   Käyttäjien tavoittamiseen ostosuppilon jokaisessa vaiheessa
    • ▪️   Uudelleenmarkkinointiin
    • ▪️   Uutiskirjelistan kasvattamiseen
    • ▪️   Uusien kohderyhmien tavoittamiseen
  • Muille B2C- ja B2B-yrityksille
    • ▪️   Brändin ja tunnettuuden kasvattamiseen
    • ▪️   Uusien kohderyhmien tavoittamiseen
    • ▪️   Myynnin ja asiakashankinnan tueksi
    • ▪️   Asiakasreferenssien levittämiseen
    • ▪️   Tarjouspyyntöjen määrän kasvattamiseen
    • ▪️   Oppaiden levittämiseen
    • ▪️   Online-tapahtumien (esim. webinaarien) osallistujien keräämiseen
    • ▪️   Käyttäjien tavoittamiseen ostosuppilon jokaisessa vaiheessa
    • ▪️   Uudelleenmarkkinointiin
    • ▪️   Uutiskirjelistan kasvattamiseen

Avaimet toimivaan Facebook-mainontaan

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

  • Data kuntoon
    • Verkkosivuille asennetun Facebook-pikselin kautta saadaan käyttäjistä ja heidän toiminnastaan elintärkeää dataa, jonka avulla voidaan mitata mainonnan onnistumista. Pikselin avulla kerätty data tukee oikean kohdeyleisön löytämistä ja mahdollistaa edistyneempien kohdennusvaihtoehtojen hyödyntämisen (esim. uudelleenmarkkinointi ja samankaltaisuuteen perustuvat kohderyhmät).

📊  Mediashaken analytiikkatiimi hoitaa pikselin asentamisen ja tulosseurannan kuntoon puolestasi yhteistyön alussa.

  • Raportointi tukemaan päätöksentekoa
    • Mainonnan toimivuutta kannattaa seurata räätälöidyn raportin avulla, josta käy ilmi tärkeimmät avaintunnusluvut ja mainonnan kehityssuunta. Raportin pitää olla riittävän yksinkertainen, että siitä voidaan tehdä johtopäätöksiä esimerkiksi mainonnan budjetointiin ja kokonaisuuden kehittämiseen.

📈  Mediashaken some- ja analytiikka-tiimi tekee yrityksellenne räätälöidyn Facebook-mainonnan raportin. 

Kilpailijoistasi erottuva mainonnan toteutus

  • Huomiota herättävät mainossisällöt ja -tekstit
    • Somessa kilpailet jatkuvasti huomiosta some-alustan orgaanisen sisällön sekä muiden mainostajien kanssa. Ilman laadukasta, kohderyhmää puhuttelevaa ja huomiota herättävää mainossisältöä on some-mainonnassa vaikea onnistua.

🖼  Mediashaken luovat asiantuntijat editoivat mainontaan  (ja yrityksenne brändi-ilmeeseen) sopivat mainoskuvat ja -videot sekä kirjoittavat mainostekstit puolestasi.

  • Käyttäjien huomioiminen ostopolun jokaisessa vaiheessa
    • Facebook-mainonta on loistava keino tavoittaa käyttäjät eri ostopolun vaiheissa kyseiseen vaiheeseen sopivilla mainosviesteillä. Tunnettuuden kautta harkintaan ja siitä ostoon – jokaisella vaiheella on merkitystä!

🛠  Mediashake rakentaa kampanjanne ostopolun jokaisen vaiheen huomioiden. 

Jatkuva kehittäminen ja toimiva yhteistyö

  • Ymmärrys kohderyhmistä ja toimialasta
    • Me olemme todella hyviä tekemään some-mainontaa, mutta tehokkaan mainonnan tekemiseksi tarvitaan myös syvempää ymmärrystä toimialastanne ja kohdeyleisöstänne. Sinä olet meille kullanarvoinen apu tässä.

🎯  Varmistammekin kanssasi heti yhteistyön alusta alkaen mainonnan tavoitteet, potentiaaliset kohderyhmät ja toimialaanne liittyvät yksityiskohdat, jotka meidän kannattaa ottaa huomioon mainonnan toteutuksessa.

  • Jatkuva mainonnan kehittäminen tavoitteet huomioiden
    • Facebook-mainontaa kannattaa aina toteuttaa pitäen mielessä yrityksen liiketoiminnalliset mittarit ja kehittäen mainontaa jatkuvasti kohti parempia tuloksia.

⭐️  Mediashaken asiantuntijat huolehtivat, että mainonta palvelee tavoitteitanne ja kehittyy jatkuvasti.

Anna palaverissa

Miten yhteistyö Mediashaken kanssa alkaa?

Sinun tarvitsee osallistua vain muutamaan tapaamiseen ja me hoidamme käytännön työt puolestasi.

 

 

Millainen kumppani Mediashake on?

🤩  Asetamme tavoitteesi ykkössijalle. Kuuntelemme, mutta haastamme tarvittaessa

💻  Yhdistämme sinun tietämyksen yrityksestäsi sekä toimialastasi ja asiantuntijoidemme näkemyksen Facebook-mainonnan parhaista käytännöistä

🙌  Asennamme Facebook-pikselin puolestasi ja varmistamme datan toimivuuden

🕵️  Suunnittelemme mainonnan tukemaan yrityksesi tavoitteita

👩‍🎨  Yhdistämme visuaalisen ja luovan mainostuotannon Facebook-mainonnan uusimpiin ja parhaimpiin käytäntöihin

🤝  Olemme luotettava, aikaansaava ja proaktiivinen kumppani

👌  Panostamme asiakasviestintään – olet aina kartalla siitä, mitä mainonnassanne tapahtuu

Toteutamme Facebook-mainontaa asiakkaillemme kuukausipalveluna, jonka hinta on alkaen 680 €/kk (+alv.).  Palvelumaksun lisäksi Facebookille maksetaan suoraan mainonnan mediabudjetti, budjettisuositus on alkaen 800e €/kk. Ensimmäisen yhteistyökuukauden osalta palvelun hintaan lisätään starttimaksu, jonka suuruus riippuu aloitustöiden määrästä. Me emme sido sopimuksilla, vaan haluamme, että yhteistyö on toimivaa puolin ja toisin heti yhteistyön alusta alkaen.

Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!

Yhteydenoton jälkeen sovimme tarkemman keskustelun ja asiantuntijamme kertovat, miten yrityksesi kannattaa toteuttaa Facebook-mainontaa. Saat halutessasi meiltä räätälöidyn yhteistyöratkaisun, joka sisältään suunnitelman ja tarkemman hinnan yhteistyöstä. 😍

Haluan keskustella yhteistyöstä