Onko sinulla jo kokemusta digimarkkinoinnista ja tiedät, että asiakkaiden kanssa työskentely on sinun juttusi?
Etsimme nyt asiakasvastaavaa, jolla on aiempaa kokemusta digimarkkinoinnista – esimerkiksi hakukoneoptimoinnin, Google-mainonnan, somemainonnan tai analytiikan parista. Mediashake auttaa asiakkaitaan kasvattamaan myyntiä ja kehittämään liiketoimintaansa digitaalisen markkinoinnin keinoin. Asiakkaanamme on joukko kiinnostavia B2B- ja B2C-yrityksiä, joiden markkinointia teemme niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Meitä on noin 15 hengen tiimi, joista kolme työskentelee Customer Success -tiimissä.
Mitä rooli sisältää?
Customer Success Managerina toimit nimettyjen asiakkuuksien asiakasvastaavana ja varmistat, että yhteistyö etenee sujuvasti ja asiakkaalle selkeästi. Toimit linkkinä asiakkaan ja asiantuntijatiimimme välillä. Roolissasi yhdistyvät projektinhallinta, asiantuntijatyö, konsultatiivinen asiakastyö ja asiakkuuksien kasvattaminen.
Tässä roolissa hyödynnät aiempaa kokemustasi esimerkiksi:
- Google-mainonnasta (Google Ads)
- Sosiaalisen median mainonnasta (Meta, LinkedIn, TikTok, Pinterest)
- Hakukoneoptimoinnista (SEO)
- Projektinhallinnasta tai digimarkkinointipalveluiden myynnistä
Sinulla on jo aiempaa kokemusta digimarkkinoinnista ja osaat johtaa asiakkaiden markkinointikanavien kokonaisuutta. Tukenasi työssä on kokeneet kanavatason asiantuntijat, joiden kanssa teet työtä yhdessä päivittäin.
Päivittäisessä työssäsi:
- Vastaat asiakkuuksien johtamisesta ja kommunikoinnista asiakkaiden kanssa
- Seuraat, että digimarkkinoinnin tavoitteet etenevät ja toteutuvat
- Koordinoit viestintää asiakkaan ja oman tiimimme (mainonta, analytiikka, SEO) välillä
- Analysoit asiakkaiden tuloskehitystä dashboardien avulla
- Pidät säännöllisiä etäpalavereita asiakkaidesi kanssa ja kehität asiakasyhteistyötä pitkäjänteisesti
- Konsultoit digimarkkinoinnin strategiassa ja teet kehitysehdotuksia
- Tarjoat asiakkaille lisäpalveluita, jotka auttavat heitä pääsemään tavoitteisiinsa
- Mahdollisuuksien mukaan osallistut myös uusmyynnillisiin keskusteluihin potentiaalisten asiakkaiden kanssa
Odotamme sinulta:
- Aiempaa kokemusta digimarkkinoinnin parista, esimerkiksi digimainonnasta, SEO:sta ja/tai analytiikasta
- Intohimoa asiakastyöhön ja aitoa halua auttaa asiakkaita menestymään
- Hyviä organisointi- ja projektinhallintataitoja
- Sujuvaa ja selkeää viestintää suomeksi ja englanniksi (osassa asiakkuuksista kommunikoit englanniksi)
- Tarkkaa, analyyttistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta
Mitä tarjoamme sinulle?
- Työn, jossa pääset hyödyntämään ja syventämään digimarkkinoinnin osaamistasi
- 3 300–4 000 € kuukausipalkan kokemuksesta riippuen, sekä mahdollisuuden ansaita bonuksia asiakkuuksien kasvaessa
- Lomaraha (50 % ekstraa loma-ajan palkan päälle), 400 € liikunta-/kulttuurietu, laaja työterveys, palkallinen liikuntatunti viikossa
- Modernit työvälineet ja viihtyisä toimisto Helsingin ydinkeskustassa, Rautatieasemaa vastapäätä
- Mahdollisuus tehdä etätöitä niin kuin sinulle sopii
- Hauskan, välittömän ja kunnianhimoisen työyhteisön 🥳
Kiinnostuitko? 😎
Lisätietoja tehtävästä antaa Matti Hirvonen (matti@mediashake.fi, 050 421 5676). Mikäli haluat jutella puhelimitse, lähetä tekstiviesti soittoajan sopimiseksi.
Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 24.8.2025. Aloitamme haastattelut jo hakuajan aikana. Työt alkavat sopimuksen mukaan syksyn 2025 aikana.