Kaikki, mitä sinun täytyy tietää ostaessasi some-mainontaa ulkopuoliselta toimijalta
Oletko ostamassa some-mainontaa palveluna tai oletko harkinnut lisäavun hankkimista Facebook-, Instagram-, LinkedIn- tai TikTok-mainonnan toteuttamiseen?
Some-mainonta on yksi tehokkaimmista digimarkkinoinnin työkaluista, ja vain harva yritys hyödyntää maksetun some-mainonnan koko potentiaalin. Mainonnan potentiaali ei rajoitu ainoastaan Facebook-mainontaan, vaan mainosalustojen kirjo on kasvanut vuosien saatossa.
Tässä oppaassa annamme käytännön vinkit siihen, miten vältät tyypillisimmät sudenkuopat, kun ostat apua ulkopuoliselta toimijalta. Lisäksi avaamme sinulle eri palveluntarjoajien välisiä eroja: miksi toinen tarjoaa some-mainonnan toteutusta muutamalla sadalla eurolla kuukaudessa ja toinen hinnoittelee työnsä jopa useisiin tuhansiin euroihin kuukaudessa?
Tässä oppaassa keskitytään vain maksettuun mainontaan.
Some-mainonnan ostajan oppaan luettuasi
- Ymmärrät, mistä elementeistä tuloksellinen some-mainonta koostuu
- Tiedät, mihin kannattaa kiinnittää huomiota some-mainonnan palvelun ostajana
- Osaat tarkastella kriittisesti palveluntarjoajien välisiä hinnoittelueroja
Ostajan oppaan sinua varten on koonnut Mediashaken kokenut some-mainonnan tiimi. Olemme myös Meta Business Partner.
Mikäli sinulla tulee mitä tahansa kysyttävää oppaaseen liittyen tai haluat keskustella yhteistyöstä Mediashaken kanssa, voit jättää meille yhteydenottopyynnön.
Lataa maksuton some-mainonnan ostajan opas
Saat oppaan heti sähköpostiisi. Muista katsoa myös Tarjoukset-kansio.