Kaikki, mitä sinun täytyy tietää ostaessasi some-mainontaa ulkopuoliselta toimijalta

Oletko ostamassa some-mainontaa palveluna tai oletko harkinnut lisäavun hankkimista Facebook-, Instagram-, LinkedIn- tai TikTok-mainonnan toteuttamiseen? 

Some-mainonta on yksi tehokkaimmista digimarkkinoinnin työkaluista, ja vain harva yritys hyödyntää maksetun some-mainonnan koko potentiaalin. Mainonnan potentiaali ei rajoitu ainoastaan Facebook-mainontaan, vaan mainosalustojen kirjo on kasvanut vuosien saatossa.

Tässä oppaassa annamme käytännön vinkit siihen, miten vältät tyypillisimmät sudenkuopat, kun ostat apua ulkopuoliselta toimijalta. Lisäksi avaamme sinulle eri palveluntarjoajien välisiä eroja: miksi toinen tarjoaa some-mainonnan toteutusta muutamalla sadalla eurolla kuukaudessa ja toinen hinnoittelee työnsä jopa useisiin tuhansiin euroihin kuukaudessa?

Tässä oppaassa keskitytään vain maksettuun mainontaan.

Some-mainonnan ostajan oppaan luettuasi

  • Ymmärrät, mistä elementeistä tuloksellinen some-mainonta koostuu
  • Tiedät, mihin kannattaa kiinnittää huomiota some-mainonnan palvelun ostajana
  • Osaat tarkastella kriittisesti palveluntarjoajien välisiä hinnoittelueroja

Ostajan oppaan sinua varten on koonnut Mediashaken kokenut some-mainonnan tiimi. Olemme myös Meta Business Partner.

Mikäli sinulla tulee mitä tahansa kysyttävää oppaaseen liittyen tai haluat keskustella yhteistyöstä Mediashaken kanssa, voit jättää meille yhteydenottopyynnön.

Lataa maksuton some-mainonnan ostajan opas

Saat oppaan heti sähköpostiisi. Muista katsoa myös Tarjoukset-kansio.

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö