Laskeutumissivujen kehittäminen konversioprosentin parantamiseksi
Sivuston konversio-optimointi tekee digitaalisesta markkinoinnista tehokkaampaa ja kannattavampaa. Kun sivuston konversioprosentti paranee, saat enemmän tuloksia samalla markkinointibudjetilla ja parannat samalla käyttäjien kokemusta sivustollasi. Mitä paremmin sivuston sisällöt ja rakenne on suunniteltu, sitä paremmin myös mainonta toimii.
Laskeutumissivujen konversioprosenttiin vaikuttaa esimerkiksi seuraavat asiat:
✅ Kohderyhmän tunnistaminen
✅ Sivuston rakenne ja tiedon asettelu
✅ Konversiopisteet
✅ Sivuston käytettävyys
✅ Sisällöt
✅ Visuaaliset elementit
Järjestimme maksuttoman webinaarin, jossa käymme läpi konversio-optimoinnin tärkeimmät osa-alueet sekä kerromme mitä sinun kannattaa ottaa huomioon sivuston kehittämisessä.
Katso webinaari täältä: