Mainostilin uudistaminen nosti Google-mainonnan tulokset uudelle tasolle

Sijoitusasunnot.com tarjoaa asuntosijoittajille loistavia diilejä erinomaisista sijoitusasunnoista, sekä opastaa kiinnostuneita asuntosijoittamisen saloihin. Kilpailu tärkeimmistä avainsanoista sekä näkyvyydestä Googlen eri kanavissa on kovaa, joten nykyaikainen mainonnan toteutus on merkittävässä roolissa yrityksen markkinoinnin tavoitteiden saavuttamisessa.

Asuntosijoittajien sähköpostilistalle liittyminen on ollut jo pidempään Sijoitusasunnot.comin markkinoinnin tärkeimpiä tavoitteita. Postituslista toimii yritykselle merkittävimpänä sijoitusasuntojen myyntikanavana. Mediashaken yhteistyön myötä postituslista on kasvanut huomattavasti paremmin suhteessa edelliseen vuoteen – uuden tilauksen hankinnan kustannus on tippunut yli puolet verrattuna ajanjaksoon ennen yhteistyön aloitusta.

Edellä mainittuihin tuloksiin on erityisesti vaikuttanut konversioseurannan selkeyttäminen, tilirakenteen uudistaminen parhaiden käytäntöjen mukaisesti sekä pelkän hakusanamainonnan lisäksi myös Google Adsin muiden kanavien hyödyntäminen.

Uudet ominaisuudet käyttöön mainostilillä heti yhteistyön alkaessa

Vuosia aiemmin Sijoitusasunnot.com oli laittanut Google-mainonnan tilin kuntoon yhdessä ulkopuolisen kumppanin kanssa, ja rakentanut mainonnan parhaiden käytäntöjen mukaan. Kyseiseen projektiin päätettiin kuitenkin olla sisällyttämättä tilin ylläpitoa ja kehitystyötä kumppanin toimesta, joten vuosien jälkeen tili ei ollut enää ajan tasalla – ja siksi tulokset laahasivat.

In-house-markkinointitiimin resurssit olivat rajalliset, joten uuden kumppanin kilpailuttaminen oli järkevä vaihtoehto. Mediashake oli jäänyt mieleen muun muassa maksuttomien webinaarien kautta. Muutamien keskustelujen jälkeen päätöksen yhteistyöstä viimeisteli keskustelun lopussa esitetty toimari-Matin tyytyväisyystakuu ja yrittäjän henkilökohtainen lupaus.

Google-mainonta laitettiin Mediashaken asiantuntijatiimin kanssa uuteen uskoon. Tili päivitettiin kokonaan, ja uusia ominaisuuksia otettiin heti käyttöön. Viimeisimpänä tullut Performance Max on tukenut sekä brändin tunnettuuden että postituslistan kasvattamisessa hyvin.

Kokonaisfiilis Mediashaken kanssa työskentelystä on ollut todella hyvä. Jo alusta ollut selkeä ajatus ja tarve mitä me halutaan ja Mediashake on pystynyt vastaamaan siihen. Yhteistyö ja ajatukset asiantuntijan kanssa rullaa. Voi luottaa siihen, että hommat hoituu ja osaamista löytyy koko tiimistä. Mediashaken ihmisläheinen toiminta ja tapa puhua asioista asioiden oikeilla nimillä toimii.
Ville Tuure, markkinointipäällikkö Sijoituasunnot.com

Google-mainonnan ulkoistaminen Mediashakelle oli hyvä päätös

Sijoitusasuntojen markkinointipäällikkö Ville Tuuri toteaa, että Mediashakella seurataan alaa ja ollaan ajan hermolla digimarkkinoinnissa. Yhteisten suuntaviivojen luominen mainonnan asiakasvastaavan kanssa oli hyvä startti yhteistyölle. ”Asiantuntijatiimin kanssa olen saanut näkemystä siihen, mitä mainonnassa kannattaisi tehdä, ja millä toimenpiteillä voitaisiin saada enemmän tuloksia. Esimerkiksi Performance Maxin kokeilua ehdotettiin tukemaan brändillistä näkyvyyttä, ja se on toiminut hyvin”, Ville kertoo.

Työskentely Mediashaken kanssa on koettu todella hyväksi. Sijoitusasuntojen tarpeisiin ja toiveisiin on pystytty vastaamaan, ja yhteistyö ja ajatukset asiakasvastaavan kanssa menevät yksi yhteen. ”Voi luottaa siihen, että jos laittaa viestiä, niin homma hoituu ja osaamista löytyy koko tiimistä”, Ville kertoo ja jatkaa ”Mediashaken ihmisläheinen toiminta ja tapa puhua asioista asioiden oikeilla nimillä toimii.”

Kiitos Sijoitusasunnot.com tähänastisesta yhteistyöstä! 🙏🏻

Sijoitusasunnot.com

Sijoitusasunnot.com on yritys, joka tarjoaa asuntosijoittajille loistavia diilejä erinomaisista sijoitusasunnoista, sekä opastaa kiinnostuneita asuntosijoittamisen saloihin.

Yhteistyöstä vastaa
Miika Pouttu, Customer Success Manager, , 040 030 4149

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö