Tulosorientoitunuus ja proaktivisuus digimainonnan kumppanin kriteereinä

Kun yritykset hankkivat lisäapuja digimarkkinoinnin toteuttamiseen, he haluavat usein kevennystä markkinointitiimin työtaakkaan.

Älykkäitä lukitus- ja kulunhallinnan kokonaisratkaisuja tarjoava iLOQ etsi tehokasta ja mitattavaa tapaa tehostaa digimarkkinointiaan. iLOQin kriteerinä oli tulosorientoitunut ja proaktiivinen kumppani, jolla on syvä osaaminen ennalta määritellyissä digimarkkinoinnin kanavissa. Yhteistyön alusta alkaen tavoitteena olikin konversioperusteisen mainonnan kehittäminen.

Yhteistyön odotukset ylitetty useampaan otteeseen

Mediashaken ja iLOQin välinen yhteistyö on osoittautunut alusta alkaen helpoksi puolin ja toisin. Molemmat osapuolet tietävät oman tonttinsa ja säännöllisen viestinnän avulla kaikki yhteistyöhön osallistuvat henkilöt pysyvät tietoisina uusista asioista.

Mediashaken asiantuntijat saa kehuja iLOQin Communications Managerilta Riitta Kemppaiselta sujuvasta ja helposta yhteistyöstä:

“Mediashaken kanssa on ollut erittäin helppoa tehdä yhteistyötä. Työnjälkeen voi luottaa, kaikki asiat ovat hoituneet nopealla aikataululla ja odotukset ovat ylittyneet 100 %!”

Hyviin tuloksiin ja onnistumiseen on vaikuttanut jatkuva testaaminen. Ruusuisen kuvan taustalla on raakaa työtä. Mainonnassa on testattu paljon asioita, vaikka kaikki testit eivät ole alkuun olleet menestyksiä. Ilman dataa ei kuitenkaan olisi voitu tehdä johtopäätöksiä – data on ollut avainasemassa tuloksellisen mainonnan toteutuksessa. 

“Yhteistyö Mediashaken kanssa on sujunut todella hyvin! Mediashaken tekeminen on hirmu hyvää ja todella itseohjautuvaa. Heidän kädenjälkeensä voi luottaa ja sovitut asiat hoidetaan aina aikataulussa. Meille myös ilmoitetaan, jos jokin asia ei ole syystä tai toisesta edennyt ja tämä on piirre, jota arvostan yhteistyökumppanissa.“
Jukka Penttinen, Digital Transformation Manager iLOQ

Suoraviivaista ja selkeää kommunikointia maajohtajien ja asiantuntijoiden välillä

Mediashakelle on annettu yhteistyön aikana vastuuta viestiä suoraan eri maiden maajohtajien kanssa, joten tuplatyöltä ja rikkinäisiltä puhelimilta on vältytty. Kommunikointi on ollut suoraviivaista ja selkeää.    

Yhteistyöstä vastaava Mediashaken asiantuntijatiimi pohtii onnistumisen muodostuvan useasta tekijästä: 

“On ollut kiinnostavaa tehdä yhteistyötä iLOQin kanssa. Olemme saaneet melko vapaat kädet digimarkkinoinnin kehittämiseen. Toki mainonnan toteuttamista tietysti helpottaa iLOQin arvostettu brändi ja jo entuudestaan hyvä tunnettuus. On ollut luontevaa keskustella suoraan eri maiden maajohtajien kanssa ja tuntuu, että on täysi luottamus puolin ja toisin.“

iLOQin Digital Transformation Manager Jukka Penttinen puolestaan suitsuttaa asiantuntijoiden osaamista:

“Yhteistyö Mediashaken kanssa on sujunut hemmetin hyvin! Asiantuntijat ovat hirmuhyviä ja todella itseohjautuvia. Mediashaken kädenjälkeen voi luottaa, ja sovitut asiat hoidetaan aina aikataulussa. Meille myös ilmoitetaan, jos jokin asia ei ole syystä tai toisesta edennyt ja tämä on piirre, jota arvostan yhteistyökumppanissa.“

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö