Taustalla tiukat kriteerit ja kovat odotukset

iLOQ etsi tehokasta ja mitattavaa tapaa tehostaa digimarkkinointiaan ja keskustelu Mediashaken kanssa eteni yhteistyöhön. iLOQin kriteerinä oli tulosorientoitunut ja proaktiivinen kumppani, sekä syvä osaaminen ennalta määritellyissä digimarkkinoinnin kanavissa. Yhteistyön alusta alkaen tavoitteena olikin konversioperusteisen mainonnan kehittäminen. 

Mediashaken ja iLOQin välinen yhteistyö on osoittautunut alusta alkaen helpoksi puolin ja toisin. Molemmat osapuolet tietävät oman tonttinsa ja säännöllisen viestinnän avulla kaikki yhteistyöhön osallistuvat henkilöt pysyvät tietoisina uusista asioista. 

“Yhteistyö Mediashaken kanssa on sujunut todella hyvin! Ville on hirmu hyvä ja todella itseohjautuva. Hänen kädenjälkeen voi luottaa ja sovitut asiat hoidetaan aina aikataulussa. Ville myös ilmoittaa, jos jokin asia ei ole edennyt ja tämä on piirre, jota arvostan yhteistyökumppanissa. “
Jukka Penttinen, Digital Transformation Manager iLOQ

Mediashaken proaktiivinen ote näkyy yhteistyössä ja sovitut asiat hoidetaan suoraan maajohtajien kanssa

Mediashakelle on annettu yhteistyön aikana vastuuta viestiä suoraan eri maiden maajohtajien kanssa, joten tuplatyöltä ja rikkinäisiltä puhelimilta on vältytty. Kommunikointi on ollut suoraviivaista ja selkeää.    

Yhteistyöstä vastaava Mediashaken Social Ads Consultant Ville Vänni pohtii onnistumisen muodostuvan useasta tekijästä: 

“On ollut kiinnostavaa tehdä yhteistyötä iLOQin kanssa. Siitä lähtien, kun itse ymmärsin ja sisäistin iLOQin markkinointitiimin tavoitteet, olen saanut melko vapaat kädet digimarkkinoinnin kehittämiseen. Mainonnan toteuttamista tietysti helpottaa iLOQin arvostettu brändi ja jo entuudestaan hyvä tunnettuus. On ollut luontevaa keskustella suoraan eri maiden maajohtajien kanssa ja tuntuu, että on täysi luottamus puolin ja toisin.“

Tangoon tarvitaan kaksi, joten yhtä lailla Ville saa suitsutusta iLOQin Digital Transformation Manager Jukka Penttiseltä:

“Yhteistyö Mediashaken kanssa on sujunut hemmetin hyvin! Ville on hirmu hyvä ja todella itseohjautuva. Hänen kädenjälkeen voi luottaa ja sovitut asiat hoidetaan aina aikataulussa. Meille myös ilmoitetaan, jos jokin asia ei ole syystä tai toisesta edennyt ja tämä on piirre, jota arvostan yhteistyökumppanissa.“

Odotukset ylitetty useampaan otteeseen

Kun yritykset hankkivat lisäapuja digimarkkinoinnin toteuttamiseen, he haluavat usein kevennystä markkinointitiimin työtaakkaan. Mediashaken Ville Vänni saa kehuja iLOQin Communications Managerilta Riitta Kemppaiselta sujuvasta ja helposta yhteistyöstä: 

‚ÄúVillen ja Mediashaken kanssa on ollut eritt√§in helppoa tehd√§ yhteisty√∂t√§. Mediashaken ty√∂nj√§lkeen voi luottaa, kaikki asiat ovat hoituneet nopealla aikataululla ja odotukset ovat ylittyneet 100%!‚ÄĚ

Hyviin tuloksiin ja onnistumiseen on vaikuttanut jatkuva testaaminen. Ruusuisen kuvan taustalla on raakaa työtä. Mainonnassa on testattu paljon asioita ja kaikki testit eivät ole alkuun olleet menestyksiä. Kuitenkaan ilman dataa siitä mikä toimii ja mikä ei, ei olisi voitu tehdä tarpeeksi nopeita johtopäätöksiä. Tämä on ollut avainasemassa tuloksellisen mainonnan toteutuksessa. 

T√§st√§ on hyv√§ jatkaa, kiitos iLOQ t√§h√§nastisesta yhteisty√∂st√§! ūü§Ě

Yhteistyöstä vastaa
Ville Vänni, Social Ads Consultant, , 050 516 6308

Haluatko keskustella yhteisty√∂st√§ ūüĎá

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö