Oman markkinointitiimin aika ei riittänyt kaikkeen

Ennen yhteistyön alkua Asuntosäätiön digimarkkinoinnista kaivattiin syvempää erikoisosaamista. In-house-markkinointitiimin toimesta tehtiin säännöllisesti kokeiluja digimarkkinoinnista, mutta työskentelystä jäi uupumaan tarkempi suunnitelmallisuus, mittaaminen ja johdonmukaisuus.

Googlen ja Facebookin mainosratkaisut uudistuivat vauhdilla ja niiden opetteleminen kaiken muun työn ohella oli haastavaa. Työtehtäviä Asuntosäätiön markkinointitiimillä oli riittävästi ja oma aika ei tahtonut riittää kaikkeen.

Asuntosäätiö
Eerika Lehtonen
“Mediashaken Tuulin ja Annan kanssa työskentelystä välittyy aina hyvä meininki. Palavereissa on kiva henki ja voimme rennosti jutella asioista, palaverit ovat kuukauden kohokohtia. Samalla tiedän, että voin luottaa Mediashaken todella kovaan osaamiseen Google Ads -mainonnan sekä Facebook- ja Instagram-mainonnan osalta.”
Eerika Lehtonen, Digital Marketing Specialist Asuntosäätiö

Yhteistyö alkoi Google Ads -mainonnasta ja onnistuneen työskentelyn tuloksena laajentui myös Facebook- ja Instagram-mainontaan

Yhteistyö aloitettiin Google Ads -mainonnan kehittämisellä ja Asuntosäätiön markkinointitiimi oli alusta alkaen vakuuttunut Mediashaken osaamisesta.

Kun Google Ads -mainonnan parissa saatiin onnistumisia, yhteistyö laajeni nopeasti Facebook- ja Instagram-mainonnan puolelle. Google-mainonnasta vastannut SEM Consultant Tuuli Latva-Teikari pohjusti Social Ads Consultant Anna Ikosen digimarkkinoinnin tavoitteista ja tavasta tehdä yhteistyötä, jonka jälkeen some-mainonta oli helppo liittää mukaan toimivaan kokonaisuuteen.

asuntosaatio

Dataan perustuva kehittäminen taustalla hakemusmäärän jatkuvassa kasvussa

Tärkeimpänä mittarina digimarkkinoinnille ovat olleet asuntohakemusten määrä, joiden kasvattamisessa on rikottu tavoitteita kerta toisensa jälkeen. Uusien ominaisuuksien rohkea testaaminen ja nopeat johtopäätökset toimivista ja toimimattomista mainosratkaisuista ovat olleet avainsasemassa tulosten kasvussa. Mainonnan osuvuutta on myös kehitetty automaation avulla hyödyntäen esimerkiksi dataa vapaana olevista asunnoista.

Asuntosäätiö ja Mediashake ovat käyneet joka kuukausi läpi mitä viime kuukautena on tehty, mitä on testattu, millaisia tuloksia on saatu aikaiseksi sekä mietitty, miten tilannetta voi kehittää entistä parempaan suuntaan Google Ads sekä Facebook- ja Instagram-mainonnan osalta. Pitkäjänteinen ja tulosorientoitunut työskentelytapa on tuottanut merkittävää kasvua hakemuksien määrässä sekä tunnettuuden kasvussa.

"Palaverit Mediashaken kanssa ovat kuukauden kohokohtia"

“Mediashaken työskentelystä välittyy aina hyvä meininki. Palavereissa on kiva henki ja voimme rennosti jutella asioista, palaverit Mediashaken kanssa ovat kuukauden kohokohtia. Samalla tiedän, että voin luottaa todella kovaan osaamiseen Google Ads -mainonnan sekä Facebook- ja Instagram-mainonnan osalta.”, Asuntosäätiön Eerika Lehtonen tuumii yhteistyöstä.

Asuntosäätiön Eerika Lehtonen kehuukin Mediashakea oma-aloitteisuudesta uusien ideoiden ja mainonnan ominaisuuksien rohkeassa testaamisessa.

Tästä on hyvä jatkaa! Kiitos Asuntosäätiö tähänastisesta yhteistyöstä! 🤝❤️

Yhteistyöstä vastaa
Anna Ikonen, Team & Operations Lead, Digital Advertising, , 045 7877 2958
Yhteistyöstä vastaa
Tuuli Latva-Teikari, Development Manager, Senior Consultant, , 050 4908794

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö