Digitaalisen markkinoinnin analytiikka

Autamme sinua kehittämään markkinointia datan avulla

Haluan tarjouksen

Autamme sinua saamaan analytiikastasi parhaimman mahdollisen hyödyn

Jotta voit kehittää markkinointiasi tavoitteellisesti, on sinun osattava hyödyntää liiketoimintasi dataa. Tähän tavoitteeseen pääseminen vaatii kuitenkin toimivaa analytiikkaa. Autamme sinua suunnittelemaan yrityksenne datan hyödyntämisen markkinoinnissa sekä otamme vuosien kokemuksella tärkeimmät analytiikkatyökalut puolestasi käyttöösi.

Näin autamme sinua hyödyntämään analytiikkaa

Suunnittelu

Analytiikan suunnittelu

Analytiikan hyödyntäminen alkaa kattavasta suunnitelmasta, jossa kiteytetään, mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen keskeiset mittarit ja miten niitä lähdetään seuraamaan. Saat meiltä apua mittareiden määrittämiseen.

Toimintamallit

Tekninen asennus ja konsultointi

Analytiikan asentaminen vaatii usein teknistä osaamista. Osaamme määritellä verkkosivustonne tai -kaupan toteuttajalle tekniset vaatimukset, joita seurannan asentaminen vaatii. Hoidamme tekniset yksityiskohdat puolestanne ja meille yksikään analytiikkaprojekti ei ole liian vaativa.

Testaaminen

Testaaminen ja dokumentointi

Kun analytiikka on asennettu, se täytyy vielä testata. Pahinta mitä voi tapahtua on, että kehität toimintaasi väärin toimivien mittareiden kautta viikkoja. Testaamme ja dokumentoimme analytiikan asennuksen niin, jotta voit olla varma, että markkinointia johdetaan oikeiden mittareiden avulla.

Datan vieminen käytäntöön

Analysointi ja datan vieminen käytäntöön

Data ei itsessään ole minkään arvoista. Vasta, kun sen pohjalta tehdyt johtopäätökset viedään käytännön toimenpiteiksi, alat hyötymään siitä. Autamme sinua keskittymään olennaiseen tietoon ja tekemään tiedon pohjalta kehitystoimenpiteitä. Tarjoamme myös koulutusta, jotta opit itse tulkitsemaan analytiikkaa.

Dashboard

Dashboardit ja raportit

Jotta dataa voidaan oikeasti hyödyntää arjessa markkinoinnin kehittämiseksi, täytyy sen olla helposti saatavilla. Pystymme luomaan sinulle helppoakäyttöisiä dashboardeja ja raportteja, joiden avulla olennainen data on aina helposti saavutettavissa. Näin pysyt helpommin ajan tasalla siitä, miten markkinointisi toimii.

Työkalut

Yleisimmät analytiikkatyökalut käyttöön

Hallitsemme kaikki yleisimmät analytiikkatyökalut, joista tyypillisimpiä ovat Google Analytics ja Facebook-pikseli. Käytämme seurantakoodien hallintaan Google Tag Manager -työkalua, mikä helpottaa asennusten tekemistä ja vähentää kehityskuluja.

Voit myös soittaa tai lähettää sähköpostia


Voit myös olla yhteydessa suoraan meihin. Uusista yhteistyökeskusteluista vastaa Matti Hirvonen.

Keskustelemme yhteistyöstä mielellämme puhelimitse, etätapaamisessa tai toimistollamme Helsingissä.

Matti Hirvonen

Matti Hirvonen
matti@mediashake.fi
050 421 5676

Ruoholahdenkatu 8 A, 5 krs. 00180 Helsinki