Kesällä 2025 analysoimme yli 9 000 LinkedIn-mainosta 371 suomalaiselta B2B-yritykseltä. Mukana on sekä pk-yrityksiä että suuria, kansainvälisesti toimivia yhtiöitä useilta toimialoilta.
Tuloksena syntyi tarkka läpileikkaus siitä, miten suomalaiset B2B-yritykset pk-toimijoista aina kansainvälisiin konserneihin hyödyntävät LinkedIn-mainontaa ja millaisia kaavoja heidän kampanjoissaan toistuu.
Webinaarissa käymme läpi analyysin keskeiset löydökset:
-
Miten yritykset hyödyntävät eri mainoskulmia, formaatteja ja kampanjoiden kestoa?
-
Millainen on “tyypillinen suomalainen B2B-mainos” – ja miksi se usein hukkuu massaan
-
Mitä alihyödynnettyjä mahdollisuuksia data paljasti?
-
Miten erottautua, kun valtaosa käyttää samoja ratkaisuja?
Puhujana kokenut digimarkkinoinnin asiantuntija, Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen.
Aika ja paikka
Webinaari järjestetään 9.10.2025 klo 9:00, ja se on kestoltaan noin tunnin mittainen. Webinaari järjestetään etänä, ja voit osallistua siihen mistä tahansa tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Webinaarin jälkeen saat tallenteen sähköpostiisi, joten ei haittaa, vaikka et pääsisi kyseisinä päivinä paikalle.
Hinta
Webinaari on maksuton kaikille.
Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin
Ilmoittautumalla webinaariin hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.