Varmista, että verkkokauppanne Google Ads -mainonta vastaa uusimpia parhaita käytäntöjä

Google Ads -mainonta on yksi tärkeimmistä mainoskanavista suurimmalle osalle verkkokaupoista. Mainonta on helppo käynnistää, mutta sen tekemisessä on myös helppo jämähtää vanhoihin tapoihin. Tule kuuntelemaan verkkokauppaan erikoistuneiden Google Ads -asiantuntijoidemme käytännön kautta opitut keinot mainonnan tehostamiseksi. Tämä webinaari on tarkoitettu sinulle verkkokauppapäättäjä, joka haluat varmistaa, että saatte kaiken irti Google Ads -mainonnasta.

  • Minkä asioiden toteutuminen sinun kannattaa päättäjänä varmistaa Google Ads -mainonnassa?
  • Millainen kampanjakokonaisuus on optimaalinen verkkokaupalle (haku, Shopping, Discovery, YouTube, Display)?
  • Miten mainontaa kannattaa automatisoida tuotedatan perusteella?
  • Miten voit päättäjänä varmistua, että saatte kaiken irti Google Ads -mainonnasta ja budjettinne on oikealla tasolla?

Webinaarin puhujana on Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen. Sisältö perustuu koko Mediashaken Google Ads -tiimin käytännön kokemukseen verkkokauppojen mainonnasta.

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin

Matti Hirvonen

Matti Hirvonen, CEO & Senior Consultant

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö