Haluaisitko tuotteesi tai palvelusi näkyvän verkon parhailla mainospaikoilla? Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa digitaalisen mainonnan (esimerkiksi bannerit, videomainokset ja natiivimainokset) ostamisen eri mediapaikoilta joustavasti reaaliaikaisen huutokaupan kautta. Keskeinen ero esimerkiksi Googlen Display-verkostoon on, että ohjelmallisen ostamisen alustan kautta ovat saavutettavissa kaikki suomalaiset ja kansainväliset keskeisimmät mediapaikat ja niiden parhaatkin mainossijoittelut. Suomessa nämä kattavat esimerkiksi Sanoman (esim. HS.fi ja Ilta-Sanomat), Alma Median ja Otavamedian sivustot ja applikaatiot.
Tervetuloa ohjelmallista ostamista käsittelevään maksuttomaan webinaariin tiistaina 24.3. klo 10:00.
Opit webinaarissa muiden muassa seuraavat asiat:
- Mitä on ohjelmallinen ostaminen?
- Miten kohdentaminen tapahtuu ja missä mainokset näkyvät?
- Miten ohjelmallisesti ostettua mainontaa voidaan mitata?
- Miten edetä, jos haluatte hyödyntää ohjelmallisesti ostettua mainontaa?
Webinaarissa puhujana kokenut digimarkkinoinnin ammattilainen ja Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen.