Haluaisitko tuotteesi tai palvelusi näkyvän verkon parhailla mainospaikoilla? Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa digitaalisen mainonnan (esimerkiksi bannerit, videomainokset ja natiivimainokset) ostamisen eri mediapaikoilta joustavasti reaaliaikaisen huutokaupan kautta. Keskeinen ero esimerkiksi Googlen Display-verkostoon on, että ohjelmallisen ostamisen alustan kautta ovat saavutettavissa kaikki suomalaiset ja kansainväliset keskeisimmät mediapaikat ja niiden parhaatkin mainossijoittelut. Suomessa nämä kattavat esimerkiksi Sanoman (esim. HS.fi ja Ilta-Sanomat), Alma Median ja Otavamedian sivustot ja applikaatiot.

Tervetuloa ohjelmallista ostamista käsittelevään maksuttomaan webinaariin tiistaina 24.3. klo 10:00.

Opit webinaarissa muiden muassa seuraavat asiat:

  • Mitä on ohjelmallinen ostaminen?
  • Miten kohdentaminen tapahtuu ja missä mainokset näkyvät?
  • Miten ohjelmallisesti ostettua mainontaa voidaan mitata?
  • Miten edetä, jos haluatte hyödyntää ohjelmallisesti ostettua mainontaa?

Webinaarissa puhujana kokenut digimarkkinoinnin ammattilainen ja Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen.

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin (ohjelmallinen ostaminen)

Kannattaa ilmoittautua, vaikka ajankohta ei sopisikaan sinulle, koska lähetämme kaikille ilmoittautuneille nauhoitteen webinaarista.
Matti Hirvonen

Matti Hirvonen, CEO & Senior Consultant

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö