Opi ymmärtämään markkinoinnin attribuutiota ja johda digimarkkinointia paremmin

Haluatko vihdoin saada selkeyden sille, miksi eri raportointityökalujen luvut eroavat toisistaan? Mihin lukuihin kannattaisi luottaa päätöksiä tehdessä? Tervetuloa mukaan maksuttomaan webinaariin, jossa käydään selkeästi läpi eri markkinointityökalujen attribuutiota. Jos markkinoinin attribuutio on ennen ollut epäselvä konsepti, tämän webinaarin jälkeen se on sinulle selkeää.

Mitä saat webinaarista?

✅ Kattavaa tietoa eri attribuutiomalleista digimarkkinoinnissa
✅ Syvällistä ymmärrystä siitä, miten eri alustat, kuten Google Analytics, Google Ads, Meta ja LinkedIn, attribuoivat konversiot
✅ Tietoa siitä, miten voit hyödyntää eri attribuutiomalleja ymmärtääksesi paremmin markkinoinnin tuloksellisuutta
✅ Mahdollisuuden kysyä kysymyksiä asiantuntijoilta

Webinaari on maksuton ja se on suunnattu yritysten markkinointipäättäjille.
Puhujana kokenut digimarkkinoinnin asiantuntija, Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen.

Aika ja paikka

Webinaari järjestetään 11.1.2024 klo 09.00, ja se on kestoltaan noin tunnin mittainen. Webinaari järjestetään etänä, ja voit osallistua siihen mistä tahansa tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Webinaarin jälkeen saat tallenteen sähköpostiisi, joten ei haittaa, vaikka et pääsisi kyseisinä päivinä paikalle.

Hinta

Webinaari on maksuton kaikille.

Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin

Ilmoittautumalla webinaariin hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Matti Hirvonen, CEO & Senior Consultant

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö