Google Shopping -mainonta muuttuu Performance Max -mainonnaksi –
Miten verkkokaupan tulee ottaa muutos huomioon?

Verkkokauppojen Shopping-mainonnan toteuttamisen tapa muuttuu kesän 2022 aikana, kun uusi Performance Max -kampanjatyyppi korvaa Smart Shopping -kampanjat. Koska Smart Shopping -kampanjat ovat lähtökohtaisesti parhaiten toimiva kampanjatyyppi verkkokauppayrityksille, muutos koskettaa kaikkia verkkokauppoja.

Googlen aikaisten testien perusteella Performance Max -kampanjat tuovat 12 % enemmän myyntiä Smart Shopping -kampanjoihin verrattuna samalla tai paremmalla tuottosuhteella. Maksuttomassa webinaarissa kuulet, mitä muutoksessa kannattaa ottaa huomioon.

Järjestimme aiheesta webinaarin jo maaliskuussa, mutta sen jälkeen olemme saaneet uutta tietoa aiheeseen liittyen.

Webinaarissa käsittelemme seuraavia aiheita:

  • Mistä Performance Max -kampanjoissa on kyse?
  • Miten muutokseen kannattaa valmistautua?
  • Parhaat käytännöt Performance Max -kampanjoihin verkkokauppayrityksille
  • Miten Performance Max -kampanjat toimivat yhdessä muiden kampanjatyyppien kanssa

Kenelle?

Webinaari on suunnattu erityisesti yrityksen markkinointipäättäjille, mutta sinne ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Asiantuntija

Webinaarissa puhujana toimii Mediashaken CEO & Senior Consultant Matti Hirvonen, jolla on yli 10 vuoden kokemus Google-mainonnasta verkkokauppayrityksille.

Aika ja paikka

Webinaari järjestetään keskiviikkona 18.5. klo 9, ja se on kestoltaan noin tunnin mittainen. Webinaari järjestetään etänä, ja voit osallistua siihen mistä tahansa. Webinaarin jälkeen saat tallenteen sähköpostiisi, joten ei haittaa, vaikka et pääsisi kyseisinä päivinä paikalle.

Hinta

Webinaari on maksuton kaikille.

Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!

 

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin

Matti Hirvonen, CEO & Senior Consultant

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö