Laskeutumissivujen kehittäminen konversioprosentin parantamiseksi

Sivuston konversio-optimointi tekee digitaalisesta markkinoinnista tehokkaampaa ja kannattavampaa. Kun sivuston konversioprosentti paranee, saat enemmän tuloksia samalla markkinointibudjetilla ja parannat samalla käyttäjien kokemusta sivustollasi. Mitä paremmin sivuston sisällöt ja rakenne on suunniteltu, sitä paremmin myös mainonta toimii.

Laskeutumissivujen konversioprosenttiin vaikuttaa esimerkiksi seuraavat asiat:

✅ Kohderyhmän tunnistaminen
✅ Sivuston rakenne ja tiedon asettelu
✅ Konversiopisteet
✅ Sivuston käytettävyys
✅ Sisällöt
✅ Visuaaliset elementit

Järjestämme asiakkaillemme maksuttoman webinaarin, jossa käymme läpi konversio-optimoinnin tärkeimmät osa-alueet sekä kerromme mitä sinun kannattaa ottaa huomioon sivuston kehittämisessä.

Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!

Kenelle?

Webinaari on suunnattu Mediashaken nykyisille asiakkaille.

Asiantuntija

Webinaarissa puhujana toimii Mediashaken kehityspäällikkö ja Google-mainonnan senior-konsultti Tuuli Latva-Teikari.

Aika ja paikka

Webinaari järjestetään 5.12.2023 klo 09.00, ja se on kestoltaan noin 45 minuutin mittainen. Webinaari järjestetään etänä, ja voit osallistua siihen mistä tahansa tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Tiimimme päivystää chatissa, joten voit webinaaria kuunnellessasi laittaa meille sinua mietityttävistä aiheista kysymyksiä.

Webinaarin jälkeen saat tallenteen sähköpostiisi, joten ei haittaa, vaikka et pääsisi kyseisenä päivänä paikalle.

Hinta

Webinaari on maksuton.

Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!

Ilmoittaudu asiakaswebinaariin

Ilmoittautumalla webinaariin hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Tuuli Latva-Teikari, Development Manager, Senior Consultant

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö