Rekry: Digital Marketing Trainee

Haluatko toteuttaa tuottavaa digitaalista mainontaa työksesi?

Mediashake Oy on erikoistunut kasvattamaan asiakkaidensa myyntiä digitaalisen markkinoinnin avulla. Olemme erityisesti keskittyneet tehokkaaseen asiakashankintaan Google AdWords- ja Facebook-mainonnan avulla. Viimeisen puolentoista vuoden aikana tiimimme on kasvanut kahdesta hengestä kahdeksaan ja liikevaihtomme kasvoi 140 % vuonna 2017 edelliseen vuoteen verrattuna. Olemme siis hyvään vauhtiin päässyt kasvuyritys! Tavoitteenamme on ollut luoda Mediashakesta yritys, joka tarjoaa mielekkään tavan viettää 1700 tuntia vuodessa (työ ei saa v***aa) sekä mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä jatkuvasti.

Etsimme nyt asiantuntijatiimiimme Digital Marketing Traineeta kasvamaan Facebook- ja Instagram-mainonnan ammattilaiseksi! Työsuhde alkaa kuuden kuukauden mittaisella trainee-jaksolla, jonka aikana tavoitteenasi on oppia syvällisesti Facebook- ja Instagram-mainonnasta sekä ymmärtää niiden keskeiset tuottavuuden periaatteet. Tulet tekemään Facebookin Blue Print -sertifikaatin ja syvennät osaamistasi mm. mainosten kohdentamisesta, hintatarjousstrategiasta ja budjettien hallinnasta. Tarjoamme sinulle oppimiseen paljon tukea, koulutusta ja jatkuvaa ohjausta, mutta tehtävässä menestyminen vaatii myös sinulta halukkuutta itseopiskeluun ja intohimoista otetta työskentelyyn. Tavoitteenamme on, että trainee-jakson jälkeen olet lunastanut paikkasi meillä ja jäät vakiduuniin somemainonnan konsultiksi.

Työtehtäviisi trainee-jakson aikana ja sen jälkeen kuuluu siis Facebook- ja Instagram-mainonnan toteutus sekä analytiikan hyödyntäminen (Google Analytics) markkinoinnin kehittämiseksi. Vastaat mainosten toteuttamisesta itsenäisesti sekä kuvien että tekstien osalta. Keskeisessä osassa somemainonnan konsultin työssä on myös onnistunut asiakassuhteiden hoito ja pääset jo trainee- jakson aikana työskentelemään suoraan asiakkaidemme kanssa. Roolissa on myös mahdollisuus kehittyä pidemmällä tähtäimellä ja ottaa vastuuta Facebook-mainonnan ja asiakasviestinnän prosessien kehittämisestä ja tekemisemme viemisestä eteenpäin.

Odotamme sinulta:

  • sujuvaa ja kieliopillisesti hyvää kirjallista ilmaisua suomeksi ja englanniksi
  • Adobe Photoshop taitoja (kevyttä kuvanmuokkausta varten)
  • opintoja korkeakoulusta, koulutusalalla ei ole meille merkitystä
  • hyviä sosiaalisia taitoja ja kiinnostusta asiakastyöskentelyyn (konsultin roolissa vastuullasi on hoitaa ja johtaa asiakassuhdetta)
  • hyvää asennetta ja tarkkaa työskentelyotetta

Plussaa on:

  • aiempi kokemus Facebook/Instagram-mainonnasta TAI Facebook/Instagram-sivujen ylläpidosta
  • video-osaaminen
  • kokemusta B2B-kentässä toimisesta (esim. myynti tai vastaava rooli)
  • muu digimarkkinointikokemus (sisällöt, hakukoneet tms.)

Jos sinä tarjoat meille työpanoksesi, me tarjoamme sinulle vastineeksi:

  • kuuden kuukauden matkan, jonka aikana opit todella paljon digitaalisesta mainonnasta, markkinoinnista, myynnistä ja liiketoiminnasta
  • paljon koulutusta ja sparrausta muulta tiimiltä
  • vauhdikkaan startin urallesi digitaalisen mainonnan konsulttina
  • 2100 euron kuukausipalkan trainee-aikana (ensimmäiset 6 kk)
  • pienen firman edut — meillä pääsee oikeasti tekemään asioita ja vaikuttamaan
  • onnistuneen kuuden kuukauden jakson jälkeen vakituisen työpaikan
  • 3000 euron kuukausipalkan trainee-jakson jälkeen ja mahdollisuuden tulotason nousuun, kun kehityt työssäsi

Oletko sinä Mediashaken uusi digimarkkinoinnin trainee? Laita CV ja hakemus PDF-muodossa tulemaan tänne: https://apply.atalent.fi/mediashake-digital-marketing-trainee-3-2018 viimeistään maanantaina 16.4. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvoselta (050 421 5676, matti@mediashake.fi). Hakuprosessista lisätietoja antaa aTalentin Recruitment Coordinator Jasmin Shams (0504350807, jasmin.shams@atalent.fi).

Ennen kuin haet, lue Annin blogijuttu: Digital Marketing Trainee: millainen trainee-jakso oli?

Hae työpaikkaa