Haluatko parempia tuloksia Google Ads -mainonnasta?

Anna mainontasi ammattilaisten hoidettavaksi ja saat paremman tuoton investoinnillesi.

Haluan tarjouksen

Karsimme turhat mainoskulut ja kasvatamme myyntiäsi

Google Ads -mainonta on monille yrityksille se tärkein digimarkkinoinnin kanava. Onnistuminen vaatii kuitenkin kattavan ymmärryksen mainostettavan yrityksen liiketoiminnasta sekä tarkan fokuksen mainonnan kehittämisessä. Autamme yrityksiä kasvattamaan Google-mainonnan kautta saatavia tuloksia sekä karsimaan turhia mainoskuluja. Meillä mainontasi ei jää oman onnensa nojaan: määrittelemme yhdessä tavoitteet, joiden saavuttamiseksi teemme asiantuntijatiimimme voimin jatkuvasti erilaisia toimenpiteitä. Lisäksi pysyt itse kärryillä mainontasi tilanteesta aktiivisen yhteydenpidon avulla.

Tyytyväisiä asiakkaitamme Google-mainonnan ulkoistamisessa


Tyytyväisiä Google Ads -asiakkaita
Tyytyväisiä AdWords-asiakkaita

Haluatko tietää tarkemmin millaisia tuloksia olemme saavuttaneet asiakkailemme? Lue esimerkkejä!

Tämä on meidän tapa tehdä Google Ads -mainontaa

Tutustumme liiketoimintaasi

Tutustumme huolella liiketoimintaasi

Aloitamme työmme aina tutustumalla huolellisesti liiketoimintaasi ja koko toimialaan, jotta voimme tarjota yrityksellesi mahdollisimman tehokasta ja tuottavaa palvelua. Meidän täytyy ymmärtää, miten asiakkaanne käyttävät Googlea ja miten saamme ohjattua heidät asiakkaiksenne. Tutkimme myös, mitä kilpailijanne tekevät Googlessa.

Tuloshakuinen

Keskitymme mainonnan tuoton parantamiseen

Kehitämme mainontaa tuottamaan jatkuvasti parempia liiketoiminnallisia tuloksia. Tavoitteenamme onkin, että saat mainoseuroillesi mahdollisimman paljon vastinetta. Siksi panostamme täysillä ratkaisukeskeiseen yhteistyöhön. Onnistumisemme mitataan saatujen liidien tai myynnin – ei klikkausten kautta.

Avoimuus

Teemme työtä täysin avoimesti ja läpinäkyvästi

Uskomme, että sinun täytyy tietää, mitä mainonnassa tapahtuu – teemmehän mainontaa sinun rahoillasi. Siksi teemme työtämme täysin avoimesti: omistat aina oman mainostilisi sekä siellä sijaitsevan datan, ja sinulla on siihen pääsy milloin tahansa. Pääset myös halutessasi seuraamaan tekemiämme muutoksia.

Viestintä asiantuntijan ja asiakkaan välillä

Asiantuntijamme antaa sinulle säännöllisesti tilannekatsauksen

Kun ulkoistat mainonnan toteutuksen meille, saat aina oman sertifioidun Google Ads -asiantuntijan, joka vastaa asiakkuudestanne. Tapaatte vähintään kerran kuussa etänä tai toimistollamme Helsingissä ja käytte mainonnan tilannetta läpi.

Jatkuva kehittäminen

Kehitämme mainontaa aktiivisesti

Seuraamme mainonnan tuloksia viikoittain ja teemme jatkuvia toimenpiteitä datan pohjalta. Emme odota sinulta toimeksiantoja, vaan viemme mainontaa omatoimisesti eteenpäin löytämällä uusia mahdollisuuksia ja kehityskohteita. Siitähän ulkoistamisessa on kysymys, eikö vain?

Yhteyshenkilö

Saat käyttöösi koko tiimin vuosien kokemuksen

Meillä on usean hengen tiimi, jossa kaikki toteuttavat täysipäiväisesti Google-mainontaa. Mietimme ratkaisuja aina tiiminä ja saat käyttöösi koko tiimimme vuosien kokemuksen. Kehitämme toimintaamme ja koulutamme itseämme jatkuvasti, jotta voimme tarjota yrityksellesi aina ajankohtaisinta palvelua.

“Yhteistyö Mediashaken kanssa on ollut todella toimivaa ja mutkatonta. Arvostamme Mediashaken joustavaa ja proaktiivista työskentelytapaa ja olemme erittäin tyytyväisiä tuloksiin, joita alettiin saada jo lyhyessä ajassa yhteistyön aloittamisesta.”

Pernilla Holmström, Digital Channel Manager
Folksam Vahinkovakuutus Oy

Tiimi

Viiden hengen Google-mainontaan keskittyvä tiimi auttaa sinua onnistumaan. Olemme kaikki sertifioituja Google Ads -ammattilaisia.

Matti Hirvonen

Matti Hirvonen
CEO & Senior Consultant
matti@mediashake.fi
050 421 5676

Joonas Rotko

Joonas Rotko
SEM & Analytics Consultant
joonas@mediashake.fi
050 560 7075

Anni Penttilä

Anni Penttilä
SEM Consultant
anni@mediashake.fi
050 328 2535

Jaani Saulamaa

Jaani Saulamaa
SEM Consultant
050 911 0019
jaani@mediashake.fi

Tuuli Latva-Teikari
SEM Trainee
050 560 3243
tuuli@mediashake.fi

Näin olemme parantaneet asiakkaidemme Google Ads -mainonnan tuottoa

Olemme auttaneet useita suuria ja pieniä yrityksiä saamaan parempia tuloksia Google Ads -mainonnasta.

Folksam

Yli kaksi kertaa aiempaa enemmän vakuutusmyyntiä Google Ads -mainonnasta

Folksam Vahinkovakuutus Oy:n Google Ads -mainonnan kehittämisen seurauksena mainonnan kautta saatava vakuutusmyynti on kasvanut yli kaksinkertaiseksi samalla kun asiakashankinnan kustannus on laskenut 29 %.

Lue lisää casesta
Lomakoti ulkomailta

187 % enemmän liidejä Google Ads -mainonnan kautta aiempaa pienemmällä mediabudjetilla

Asunnonvälitykseen erikoistunut Lomakoti ulkomailta sai mainonnan kehittämisen seurauksena 187 % enemmän liidejä Google-mainonnan kautta. Samalla karsimme turhia mainoskuluja 14 %.

Lue lisää casesta
Raahen Rengas ja Laite

Yli 50 % enemmän tarjouspyyntöjä Google Ads -mainonnan kautta

Saimme mainonnan uudistamisen avulla Raahen Rengas ja Laite Oy:lle Google Ads -mainonnan kautta tarjouspyyntöjä syyskaudella yli 50 % enemmän edelliseen vuoteen verrattuna ja yhden tarjouspyynnön hinta oli 27 % edullisempi.

Lue lisää casesta

Olemme vuodesta 2011 saakka olleet virallinen Google Partner -yritys. Koulutamme Google Ads -mainontaa myös Googlen omissa tapahtumissa.

Haluatko keskustella yhteistyöstä?


Haluan tarjouksen

Voit myös soittaa tai lähettää sähköpostia


Voit myös olla yhteydessa suoraan meihin. Uusista yhteistyökeskusteluista vastaa Joonas Rotko.

Keskustelemme yhteistyöstä mielellämme puhelimitse, etätapaamisessa tai toimistollamme Helsingissä.

Joonas Rotko

Joonas Rotko
joonas@mediashake.fi
050 560 7075

Ruoholahdenkatu 8 A, 5. krs 00180 Helsinki

Usein kysyttyjä kysymyksiä


Mitä palvelunne maksaa?

Google Ads -mainonnan kustannukset jakautuvat kahteen osaan: mediabudjettiin, jonka maksat Googlelle sekä työn kustannukseen, jonka maksat meille. Palvelumme hinta määräytyy Google Ads-tilin laajuuden mukaan ja laskemme sinulle arvion perusteella kiinteän pakettihinnan.

Joudunko sitoutumaan pitkäksi aikaa?

Uskomme, että tulokset puhuvat puolestaan ja haluat jatkaa yhteistyötä kanssamme pitkään. Emme sido sopimuksilla asiakkaitamme pitkäaikaiseen yhteistyöhön, tyypillisessä sopimuksessa on kolmen kuukauden määräaikainen jakso, jonka jälkeen yhden kuukauden irtisanomisaika.

Pääsenkö seuraamaan itse mainonnan kehitystä?

Totta kai, sinä omistat Google Ads -tilinne. Voit milloin tahansa kirjautua itse tilille tarkastelemaan mainontaa. Sinun ei kuitenkaan tarvitse itse seurata mainontaa, koska olet ulkoistanut sen työn meille ja pidämme sinut ajan tasalla raporteilla ja kuukausittain käytävillä tilannekeskusteluilla.

Miten raportoitte tuloksista?

Saat valintasi mukaan joko kuukausiraportin tai reaaliaikaisen dashboardin, joka sisältää yhdessä sopimamme tärkeät tunnusluvut. Tyypillisesti raportissa seurataan Google-mainonnan tuottamaa myyntiä tai liidien määrää. Kerran kuussa käymme kanssasi läpi etätapaamisessa tai tapaamisessa tilannekatsauksen, jossa kerromme mainonnan kehityksestä tarkemmin ja käymme läpi tulevan kuukauden suunnitelmia.