Käytännönläheiset digimarkkinoinnin koulutukset Helsingissä

Tuottavan Google AdWords -mainonnan koulutukset

Seuraavat koulutukset pidetään elokuussa

Varaa paikkasi koulutukseen

Paikkoja on rajoitetusti.

Opi tekemään toimivaa Google AdWords -mainontaa

Jos olet aloittamassa Google AdWords -mainonnan toteuttamista tai haluat päivittää tietotaitoasi, tämä koulutus on sinulle. Tehokas Google AdWords -mainonta -koulutuksessa keskitytään AdWordsin toimintaperiaatteisiin, kampanjarakenteen suunnitteluun ja tehokkaan kampanjan luomiseen alusta loppuun. Harjoitustehtävät ja esimerkit auttavat nopeuttamaan oppimista ja tiedon siirtymistä käytäntöön. Tämä koulutus on loistava valinta kaikille, jotka haluavat kehittää nykyisiä tehottomia kampanjoita tai aloittaa mainonnan toteutuksen nollasta.

Koko päivän koulutus on suunnattu henkilöille, joiden vastuulla on AdWords-mainonnan käytännön toteutus. Pääset tekemään käytännössä oman yrityksesi AdWords-mainontaa asiantuntijan tukemana!

Varaa paikkasi koulutukseen

Mitä?
Koulutus, jossa opit tärkeimmät taidot tuottavan hakusanamainonnan toteuttamiseksi Googlessa.

Kenelle?
Henkilöt, joiden vastuulla on Google AdWords -mainonnan toteutus.

Missä ja milloin?
Helsinki, Ruoholahti, Dylan Milk. Porkkalankatu 5.

Seuraavat koulutukset:

  • Seuraava koulutus pidetään elokuussa

Koulutuksen aikataulu ja sisältö

8.30–9.00 – Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Tarjolla aamupalaa, kahvia ja teetä.

9.00– 11.30 – Aamupäivä

  • Google AdWords -mainosverkostona
    • Miten pärjäät mainoshuutokaupassa?
    • Hyvillä laatupisteillä edullisempiä klikkauksia
    • Mihin perustuu tuottava AdWords-mainonta?
  • Avainsanatutkimus
    • Miten valitset tehokkaat avainsanat (Keyword Planner)?
    • Millaiset avainsanat ovat hyviä?
  • Kampanjarakenteen suunnittelu
    • Tehokas kampanja- ja mainosryhmäjako
    • Harjoitus: Tilirakenteen suunnittelu
    • Kampanja-asetusten tehokas valinta
    • Hintatarjoustrategian valinta

11.30– 12.30 – Lounastauko

12.30– 16.30 – Iltapäivä

  • Tehokkaiden mainosten kirjoittaminen
    • Myyvän mainostekstin kirjoittaminen
    • Mainoslaajennuksilla klikkausprosentit korkeammiksi
    • Mainostekstien testaus
  • Iltapäiväkahvi
  • Mittaus- ja optimointi
    • Mainonnan tulosseurannan käyttöönotto (konversioseuranta
    • Hakusanamainonnan optimointirutiinit
    • Google Analytics ja AdWords

Koulutus päättyy klo 16.30, jonka jälkeen voi halutessaan jäädä vielä 30 minuutiksi esittämään kysymyksiä ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa.

Ota uusi AdWordsin käyttöliittymä haltuun

Google julkaisi vuonna 2017 uuden AdWordsin käyttöliittymän ja tänä vuonna uusia ominaisuuksia ei tule enää vanhaan käyttöliittymään. Tämän koulutuksen aikana käytetään uutta käyttöliittymää.

Uusi Google AdWords -käyttöliittymä
Varaa paikkasi koulutukseen

Aiemman koulutuksen arvosana

Aiempien koulutusten osallistujien antama keskiarvosana koulutussisällölle 4,82 / 5. Kaikki kyselyyn vastanneet osallistujat suosittelisivat koulutusta muille henkilöille, joiden vastuulla on yrityksen AdWords-mainonnan toteutus.

Osallistuin Google AdWords –kurssille ja olen erittäin tyytyväinen kurssin antiin. Opin käytännön tasolla miten Google-mainontaa kannattaa tehdä ja sain hyviä vinkkejä toimivan kampanjan toteuttamiseen. Yksin en ole koskaan ehtinyt paneutua AdWordsiin sen tarkemmin ja oli mukavaa, että sain kaikki tarvittavat tiedot nyt helposti ja ymmärrettävästi selitettyinä. Kurssin sisältö oli hyvin suunniteltu: asiaa oli tapeeksi mutta ei liikaa, ja aikaa jäi myös käytännön harjoitteluun, mikä oli erityisen hedelmällistä.

Olen aiemmin ulkoistanut AdWords-mainonnan mutta en kokenut saavani siitä irti niin paljon kuin nyt itse tehtynä. Toisaalta, jos jatkossa ostan AdWords-palveluja muilta, ymmärrän itsekin paremmin mitä olen ostamassa ja pystyn paremmin arvioimaan tuloksia. Suosittelen lämpimästi Mediashaken AdWords-koulutusta kaikille Google-mainontaa tekeville tai harkitseville. Itse päädyin kurssille osallistuttuani ensin Mediashaken ilmaiseen AdWords-webinaariin. Webinaarista sai hyvän kuvan kouluttajan opetustyylistä sekä kimmokkeen oppia lisää pidemmällä kurssilla.

– Tanja Kipioinen, Biodelly Oy

Kouluttaja

Anni Penttilä

Anni työskentelee Mediashakella hakusanamainonnan konsulttina sekä valmentajana. Tehokkaan Google AdWords -mainonnan toteutus on osa Annin jokaista työpäivää ja niinpä tulet kouluksessa saamaan paljon konkreettisia vinkkejä mainonnan toteutukseen. Tapamme tehdä AdWords-mainontaa pohjautuu useiden vuosien kokemukseen useilta eri toimialoilta ja Anni on valmis kertomaan sinulle, miten tuloksia tehdään käytännössä.

Testaa kaipaavatko AdWords-taitosi päivitystä!

Varaa paikkasi koulutukseen

Kysymyksiä ja vastauksia

Missä koulutus järjestetään?

Koulutus järjestetään Helsingin Ruoholahdessa Dylan Milk -ravintolan 7.
kerroksessa olevissa kokoustiloissa. Osoite on Porkkalankatu 5, 00180
HELSINKI <https://goo.gl/maps/SSUSU4fd5bU2>. Sisäänkäynti on
Suhlasenkujan puolelta.

Mihin saan auton parkkiin?

Jos tulet autolla, paras vaihtoehto on viedä
auto parkkiin Ruoholahden kauppakeskuksen parkkihalliin. Parkkihalli on
maksullinen ja löydät siitä lisätietoa täältä
<http://www.europark.fi/hki-ruoholahti/>.

Miten maksan koulutuksen?

Koulutus laskutetaan tapahtumapäivän jälkeen ja laskulla on normaali 14 päivän maksuaika.


Voinko perua osallistumiseni?

Jos perut osallistumisen viimeistään 14 päivää ennen tulevaa koulutusta, sinulle ei synny kuluja koulutuksesta. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista laskutamme 50% koulutuksen hinnasta. Jos et tule paikalle ja et myöskään peruuta koulutusta, laskutamme koko hinnan.


Haluatko osallistua koulutukseen? Varaa paikkasi heti!

Varaa paikkasi! Muista valita haluamasi koulutuspäivä alasvetovalikosta.

Valitse koulutuspäivä:

Nimesi:

Sähköpostiosoitteesi:

Edustamasi yritys / organisaatio:

Puhelinnumerosi:

Laskutustiedot:

Mahdolliset ruoka-aineallergiat tai muuta lisättävää:

Täytä vasemmalla oleva lomake ja varaa paikkasi koulutukseen. Ilmoittautuminen on sitova. Voit peruuttaa osallistumisen kuluitta viimeistään 14 päivää ennen koulutusta. Sen jälkeen peruutetuista osallistumisista laskutamme 50% koulutuksen hinnasta. Jos et peruuta koulutusta, etkä tule paikalle, laskutamme koulutuksen kokonaisuudessaan.

Koulutuksen hinta (590€ + alv.) laskutetaan kokonaisuudessaan tapahtuman jälkeen.

Paikkoja on rajoitetusti ja vahvistamme paikkasi varmistumisen 24 tunnin sisällä ilmoittautumiseta arkipäivisin. Valitettavasti emme voi taata kaikille halukkaille paikkaa.

Google AdWords -koulutus

Mediashake Oy