Haluatko oppia tekemään tuottavaa Google Ads -mainontaa tai nostaa nykyiset kampanjasi aivan uudelle tasolle?

Sinäkin voit oppia tekemään tuottavaa Google Ads -mainontaa.

Katso tulevat työpajat

Haluamme alan ammattilaisina myös jakaa tietoa ja kokemuksia muille. Tämän takia järjestämme säännöllisesti työpajoja, joissa opit tekemään tuottavaa Google Ads -mainontaa itse. Olemme viimeisen viiden vuoden aikana pitäneet yli sata Google Ads -mainonnan koulutusta ja näihin työpajoihin olemme keränneet kaikki opit siitä, miten koulutuspäivästä saadaan mahdollisimman tehokas.

Uudistettujen työpajojen ryhmäkoko on pieni ja koulutusta vetävällä asiantuntijalla on hyvin aikaa opastaa jokaista osallistujaa myös henkilökohtaisesti. Saat heti käyttöösi alan parhaimmat vinkit tehokkaan mainonnan tekemiseen ja vältät yleiset sudenkuopat.

Työpajat järjestetään Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä ja mukaan on helppo tulla muualtakin päin Suomea!

Google Ads -mainonnan työpajoissa:

  • opit ammattilaisten käyttämät tavat toteuttaa Google Ads -mainontaa
  • pääset pitkien teorialuentojen kuuntelemisen sijaan tekemään asioita käytännössä
  • saat konkreettiset työkalut mainonnan toteuttamiseen ja kehittämiseen
  • voit kysyä apua juuri sinun tilanteeseesi työpajaa vetävältä asiantuntijalta.

Varaa paikkasi työpajoihin!

Haluan ilmoittautua seuraaviin työpajoihin:

1. Avainsanatutkimus

2. Kampanjarakenne

3. Mainonnan optimointi

Nimesi:

Sähköpostiosoitteesi:

Edustamasi yritys / organisaatio:

Puhelinnumerosi:

Laskutustiedot:

Valitse sinulle sopivat työpajat tai tule mukaan kaikkiin

Työpaja 1: avainsanatutkimuksen tekeminen

Ensimmäisessä työpajassa tutkitaan, millaisilla sanoilla potentiaaliset yrityksen asiakkaat hakevat Googlesta ja miten voit valita mahdollisimman tehokkaasti avainsanat Google Ads -tilille. Tervetuloa mukaan!

Työpajan hyödyt ovat:

  • Opit tutkimaan, millaisilla sanoilla potentiaaliset asiakkaat hakevat Googlessa
  • käyttämään useampaa erilaista työkalua 
  • saat käyttöösi Mediashaken avainsanatutkimuksen pohjan
  • saat henkilökohtaista valmennusta työpajan aikana yrityksesi avainsanatutkimuksen tekemiseen.

Työpaja auttaa sinua valitsemaan oikeanlaiset avainsanat Googlen hakusanamainontaan ja avainsanatutkimus toimii pohjana tehokkaalle tilirakenteelle. Ilman avainsanatutkimusta mainonnasta voi mennä suurin osa hukkaan turhiin klikkauksiin. Tule opettelmaan, kuinka tutkit potentiaalisten asiakkaiden tekemiä hakuja Googlessa.

Työpaja 2: tehokkaan tilirakenteen suunnittelu

Toisessa työpajassa rakennetaan tehokas Google Ads -mainonnan tilirakenne ja työpajassa käydään läpi optimaaliset kampanja-asetukset. Työpajan aikana saat vinkkejä, mitenkä kaikki tekijät täytyy ottaa huomioon onnistuneen kampanjan rakentamisessa. Tervetuloa mukaan!

Työpajan hyödyt ovat:

  • Opit valitsemaan oikeanlaiset kampanja-asetukset
  • rakentamaan optimaalisen kampanjarakenteen yrityksen Google Ads -mainonnan tilille
  • saat konkreettisia vinkkejä, mitkä asiat hyvin toimivasta kampanjasta löytyy
  • saat työpajan aikana henkilökohtaista valmennusta yrityksesi kampanjarakenteen tekemiseen.

Työpaja auttaa sinua tekemään optimaalisen kampanjarakenteen Google Ads -mainonnan tilille. Työpajan tavoite on, että yrityksen mainonnassa on käynnissä vähintään yksi kampanja ja opit, kuinka teet jatkossa tehokkaita kampanjoita.

Työpaja 3: Google Ads -mainonnan optimointi

Kolmannessa työpajassa opit, kuinka Google Ads -mainontaa tulisi optimoida ja kuinka saat kaiken mahdollisen hyödyn irti mainonnasta. Tässä vaiheessa mainonnan tulisi ollut olla päällä vähintään viikon. Tervetuloa mukaan!

Työpajan hyödyt ovat:

  • Saat selkeät ohjeet, kuinka Google Ads -mainontaa voidaan optimoida
  • opit, kuinka usein ja mitä asioida mainostililtä tulisi käydä läpi
  • saat mahdollisuudet kysyä yrityksen mainonnan tilasta työpajan aikana.

Työpaja sopii erityisesti sellaisille henkilöille, joiden vastuulla mainonnan kehittäminen on yrityksessä. Työpaja vaatii pohjatietoja Google Ads -mainonnasta ja siksi suosittelemme, että kaikki työpajat.

Kouluttaja

Anni Penttilä - Sem Consultant

Anni työskentelee Mediashakella hakusanamainonnan konsulttina sekä valmentajana. Tehokkaan Google Ads -mainonnan toteutus on osa Annin jokaista työpäivää ja niinpä tulet kouluksessa saamaan paljon konkreettisia vinkkejä mainonnan toteutukseen. Tapamme tehdä Ads-mainontaa pohjautuu useiden vuosien kokemukseen useilta eri toimialoilta ja Anni on valmis kertomaan sinulle, miten tuloksia tehdään käytännössä.

Ilmoittaudu koulutukseen

Työpaja 1: aikataulu klo 9-12

  • 29.1.2019
  • 20.2.2019
Ilmoittaudu mukaan

Työpaja 2: aikataulu klo 9-12

  • 13.2.2019
  • 6.3.2019
Ilmoittaudu mukaan

Työpaja 3: aikataulu klo 9-12

  • 27.2.2019
  • 20.3.2019
Ilmoittaudu mukaan

Hinnasto

Yksi työpaja

290 €

Kaksi työpajaa

550 € säästät 30 €

Kolme työpajaa

690 € säästät 180 €
  • Hintoihin lisätään alv.
Ilmoittaudu mukaan

Kommentteja aiempien koulutusten osallistujilta

“Paljon asioita mistä tiesin jo aiemmin, mutta kouluttaja onnistui vetämään kokonaisuuden yhteen ja iso kuva hahmottui paremmin. Koulutuksen jälkeen lähdimme sisäisesti viemään asiaa eteenpäin. Todella hyvä paketti, aikani oli hyvin käytetty!

Seija Lappalainen
Marketing Manager, Nebula Solutions

“Koulutus antoi minulle konkreettisia vinkkejä yrityksemme Google-mainonnan kehittämiseen ja mainonnan tulokselliseen mittaamiseen. Koulutus oli täynnä oikean elämän esimerkkejä – ei mitään mainospuhetta. Suosittelen kaikille markkinointipäättäjille, jotka haluavat nopeasti päivittää tietämyksensä tuloksellisen Adwords-mainonnan tekemisestä joko itse tai toimiston avustamana.”

Maria Heimonen
Markkinointipäällikkö, eCraft Oy AB

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu työpajoihin