Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Pitkäaikaisen asiakkaamme, suomalaisen muotibrändi BYPIAS:n, mainonnassa onnistuminen on nostettu esille Facebookin kansainvälisten menestystarinoiden joukossa. Mainonnassa on saavutettu muun muassa 15-kertainen tuotto mediainvestoinnille sekä yli kahden miljoonan euron edestä suoraa myyntiä Facebook-mainosten kautta Google Analyticsillä mitattuna.

Facebook-mainonnan onnistumistarina
Olemme toteuttaneet BYPIAS:n Facebook-mainontaa jo vuodesta 2012 ja yhteistyöllä on saavutettu vuosi toisensa jälkeen jatkuvaa kasvua. Onnistumista on vauhdittanut asiakkaan aktiivinen ote sisällöntuotannossa sekä tuotteet, jotka ovat puhutelleet kohderyhmää erityisen hyvin.

Tämä on mahtava tunnustus pienelle, mutta kasvavalle toimistollemme. Kiitokset Pialle mahtavasta yhteistyöstä ja rikotaan jatkossakin myyntiennätyksiä!

Voit lukea menestystarinan ja tulokset kokonaisuudessaan täältä.

KategoriatFacebook

Yksi kommentti “Facebook nosti Mediashaken asiakkaan esille menestystarinana

  1. Eetu Karppanen

    Tää on kyllä todella hyvä esimerkki siitä, mitä pienempikin yritys kykenee onnistuneen kumppanivalinnan ja järkevästi allokoidun digitekemisen kannalta saavuttamaan. Onnittelut!

Kommentointi on suljettu.