Tulokset puhuvat puolestaan

Tapamme toteuttaa digitaalista mainontaa näkyy suoraan tuloksissa.

Pyydä tarjous

Reilun kymmenen hengen tiimimme toteuttaa tällä hetkellä digitaalista mainontaa noin 50 yritykselle Googlessa ja Facebookissa. Tältä sivulta löydät muutamia esimerkkejä tuloksista, joita tekemisellä on saatu aikaan.

Aktiivinen mainonnan kehittäminen kasvatti Google Ads -mainonnan kautta tullutta verkkokauppamyyntiä 124 %:a 

Aktiivinen tilin kehittäminen ja yhteistyö asiakkaan kanssa on kasvattanut mainonnan tuottoa edelliseen vuoteen verrattuna

Lue lisää casesta
lappo logo

Autoimme Lapon verkkokauppaa kasvattamaan myyntiään 68,60 %.

Yli kaksi kertaa suurempi mainonnan tuottoaste ja viisi kertaa suurempi Google Ads:in osuus verkkokaupan kokonaismyynnistä.

Lue lisää casesta

Yli kaksi kertaa aiempaa enemmän vakuutusmyyntiä Google Ads -mainonnasta

Folksam Vahinkovakuutus Oy:n Google Ads -mainonnan kehittämisen seurauksena mainonnan kautta saatava vakuutusmyynti on kasvanut yli kaksinkertaiseksi samalla kun asiakashankinnan kustannus on laskenut 29 %.

Lue lisää casesta

15-kertainen mainonnan investoinnin tuottoprosentti ja tunnustus Facebookilta

Pitkäaikaisen asiakkaamme, suomalaisen muotibrändi BYPIAS:n, mainonnassa onnistuminen on nostettu esille Facebookin kansainvälisten menestystarinoiden joukossa. Mainonnassa on saavutettu muun muassa 15-kertainen tuotto mediainvestoinnille sekä yli kahden miljoonan euron edestä suoraa myyntiä Facebook-mainosten kautta Google Analyticsillä mitattuna.

Lue lisää casesta

Yli 50 % enemmän tarjouspyyntöjä syyskauden aikana Google-mainonnan kautta

Saimme mainonnan uudistamisen avulla Raahen Rengas ja Laite Oy:lle Google Ads -mainonnan kautta tarjouspyyntöjä syyskaudella yli 50 % enemmän edelliseen vuoteen verrattuna ja yhden tarjouspyynnön hinta oli 27 % edullisempi.

Lue lisää casesta

187 % enemmän liidejä Google Ads -mainonnan kautta aiempaa pienemmällä mediabudjetilla

Asunnonvälitykseen erikoistunut Lomakoti ulkomailta sai mainonnan kehittämisen seurauksena 187 % enemmän liidejä Google-mainonnan kautta. Samalla karsimme turhia mainoskuluja 14 %.

Lue lisää casesta

Liidejä 116 % enemmän edelliseen vuoteen verrattuna

Tulosseurannan ja aktiivisen Google Ads -mainonnan kehittämisellä kasvatettiin liidien määrää yhteistyön kolmen ensimmäisen kuukauden aikana +116 %

Lue lisää casesta

Haluatko tarjouksen digitaalisen mainonnan ulkoistamisesta?

Ota yhteyttä