Miten hakukonemainonta eroaa muusta mainonnasta?

Hakukonemainonta on yksi tärkeimmistä verkkokauppiaiden myynnin lähteistä. Kun suunnittelet verkkokaupallesi hakukonemainontaa, on erityisen tärkeää ymmärtää perinteisen mainonnan ja hakukonemainonnan erot. 1. Hakukonemainonta vastaa...


Facebook-kysymyksillä mielipiteet esiin

Facebook julkaisi hiljaittain uuden kysymykset-ominaisuuden, jonka avulla voit tehdä tykkääjillesi päivitysten muodossa esimerkiksi mielipidekyselyitä. Ominaisuus on kätevä tapa mielipiteiden selvittämiseen ja keskustelun herättämiseen....


Erotu tai kuole

Edessäsi on neljä suklaalevyä. Ne ovat kaikki maitosuklaata, mutta kooltaan erilaisia: 200g, 300g, 250g ja 400g. Jos saat valita yhden, minkä otat? Olettaen, ettet ole dietillä, valitset 400 gramman suklaalevyn. Kuvitellaan toinen tilanne:...


Menetätkö helppoa rahaa?

Onko sinulla asiakasrekisterissä asiakkaita, joihin et ole ollut yhteydessä kuukausiin? Oletko ajattelut, ettei kanta-asiakasohjelman aloittamisesta ole hyötyä? Onko Facebook-sivullasi reilusti vähemmän tykkääjiä kuin asiakasrekisterissäsi...


6 yleisintä virhettä Facebookin käytössä

Tämä postaus on osa Verkkokauppiaan Facebook-opasta, jonka voit käydä lataamassa kokonaisuudessaan Mediashaken Facebook-sivuilta http://www.facebook.com/mediashake. 1. Minimaalinen panostus Todella monella verkkokaupalla Facebook on jäänyt...