Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mitä hyötyä Google Tag Managerista on?

Olet ehkä kuullut puhuttavan Google Tag Managerista tai tuttavallisemmin GTM:stä, mutta et täysin ole ymmärtänyt mistä on oikein kysymys. Google Tag Manager on hyödyllinen työkalu verkkosivuston tagien…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

GDPR mainostajan näkökulmasta

Mikä on GDPR? Uusi tietosuoja-asetus selitettynä lyhyesti GDPR, eli General Data Protection Regulation, on osa EU-tason tietosuojasääntelyä, jonka tarkoituksena on yhtenäistää EU:n kansalaisten henkilötietojen säilyttämisen ja käyttämisen…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa yhteydessä – juuri silloin, kun…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Digital Marketing Trainee: millainen trainee-jakso oli?

Viime marraskuun ensimmäisenä päivänä elin yhtä elämäni jännittävintä päivää. Olin aloittamassa trainee-jaksoa Digital Marketing Traineena Mediashakella. Edessäni oli hyppy uuteen työhön ja täysin uusien asioiden opetteluun. Enhän…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miksi sinun täytyy omistaa yrityksenne Google AdWords -tili?

Teemme säännöllisesti AdWords-mainonnan kartoituksia erilaisille yrityksille. Aika-ajoin törmäämme tilanteisiin, joissa emme voi kartoittaa mainonnan tilannetta, koska yrityksellä itselläkään ei ole pääsyä AdWords-mainostiliin, jonka kautta mainontaa tehdään. Jos…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö