Viisi tärkeää asiaa bannerimainonnasta

Osta bannerimainos suuresta mediasta isolla rahalla ja olet varmasti pettynyt, sillä myynnin määrä ei tule vastaamaan odotuksiasi. Suurin osa bannerimainonnasta ei toimi, mutta millainen sitten toimii? Miksi bannerimainonta ei toimi? Bannerimainonta…


Lyhyempi osoite Facebook-sivullesi

Nopea vinkki maanantaihin. Oletko huomannut, että joillakin yrityksillä Facebook-sivun osoite on lyhyempi kuin muilla? Sisältääkö Facebook-sivusi osoite pitkän rivin numeroita ja muuta turhaa? Voit hankkia Facebook-sivullesi lyhyemmän osoitteen…


Miten hakukonemainonta eroaa muusta mainonnasta?

Hakukonemainonta on yksi tärkeimmistä verkkokauppiaiden myynnin lähteistä. Kun suunnittelet verkkokaupallesi hakukonemainontaa, on erityisen tärkeää ymmärtää perinteisen mainonnan ja hakukonemainonnan erot. 1. Hakukonemainonta vastaa odotuksiin…


Facebook-kysymyksillä mielipiteet esiin

Facebook julkaisi hiljaittain uuden kysymykset-ominaisuuden, jonka avulla voit tehdä tykkääjillesi päivitysten muodossa esimerkiksi mielipidekyselyitä. Ominaisuus on kätevä tapa mielipiteiden selvittämiseen ja keskustelun herättämiseen. Yhdellä…


Erotu tai kuole

Edessäsi on neljä suklaalevyä. Ne ovat kaikki maitosuklaata, mutta kooltaan erilaisia: 200g, 300g, 250g ja 400g. Jos saat valita yhden, minkä otat? Olettaen, ettet ole dietillä, valitset 400 gramman suklaalevyn. Kuvitellaan toinen tilanne: edessäsi…


Menetätkö helppoa rahaa?

Onko sinulla asiakasrekisterissä asiakkaita, joihin et ole ollut yhteydessä kuukausiin? Oletko ajattelut, ettei kanta-asiakasohjelman aloittamisesta ole hyötyä? Onko Facebook-sivullasi reilusti vähemmän tykkääjiä kuin asiakasrekisterissäsi…


6 yleisintä virhettä Facebookin käytössä

Tämä postaus on osa Verkkokauppiaan Facebook-opasta, jonka voit käydä lataamassa kokonaisuudessaan Mediashaken Facebook-sivuilta http://www.facebook.com/mediashake. 1. Minimaalinen panostus Todella monella verkkokaupalla Facebook on jäänyt vähälle…