Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Neljä menestystekijää

Verkkokaupan perustaminen on nykyisin äärimmäisen helppoa. Teknisesti kaupan saa pyörimään jopa muutamassa minuutissa. Monella verkkokauppiaalla on aloitusvaiheessa suuret ja epärealistiset toiveet kaupan suhteen. Asia on kuitenkin niin,…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Luottamus verkkokaupassa

Kuluttajavirasto varoitti pari viikkoa sitten kahdesta verkkokaupasta, jotka eivät toimittaneet etukäteen maksettuja tilauksia. Aihe poiki myös muutaman lehtijutun, joissa neuvottiin kuluttajia kiinnittämään huomioita tiettyihin asioihin verkkokaupan luotettavuuden…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Seuraa mitä yrityksestäsi kirjoitetaan

Verkkokaupoista kirjoitetaan usein netin keskustelupalstoilla, blogeissa ja muilla sivustoilla. Sinäkin varmasti haluat tietää, mitä yrityksestäsi kirjoitellaan. Kaikkiin viesteihin ei tarvitse reagoida, mutta pelkkä tieto siitä, millainen sana…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Vähiten käytetty markkinointikeino

On olemassa yksi markkinointikeino, joka yltää ylitse muiden. Se unohdetaan usein, vaikka se on osa jokapäiväistä toimintaasi. Jotkin verkkokaupat ovat kasvaneet alansa johtaviksi keskittymällä vain tähän yhteen…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Älä luovuta liian aikaisin

Yksi suurimpia virheitä internet-markkinoinnissa on liian aikaisin luovuttaminen. Kuulen usein jonkin markkinointikeinon tuomittavan toimimattomaksi: ”Google-mainonta ei toimi”, ”Facebook-mainonta ei toimi”, ja vastaavaa. Väitteiden pohjana on poikkeuksetta se,…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Sano se lyhyesti

Älä turhaan heittäydy runolliseksi Facebook-päivityksiä tehdessäsi. Suuryrityksiä sosiaalisen median käytössä auttavan Buddy Median tutkimus osoittaa, että 80 merkkiä tai lyhyemmät Facebook-päivitykset keräävät 27% enemmän osallistumista kuin pidemmät…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö