Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

X ihmistä puhuu tästä

Olet varmaan huomannut, että tällä viikolla Facebook-sivujen vasempaan laitaan on ilmestynyt uusi tunnusluku tykkääjien määrän alle. Miten tämä uusi ”puhuu tästä”-luku määrittyy? ”Puhuu tästä”-tunnusluku mittaa niiden ihmisten…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mitä Facebookin uudet ominaisuudet voivat tarkoittaa verkkokaupalle?

Facebook julkisti pari viikkoa sitten f8-konferenssissa uudistuksia, jotka tulevat muuttamaan palvelua melkoisesti. Tulevissa uudistuksissa piilee myös paljon mahdollisuuksia verkkokaupoille. Tykkäämisen sijaan tulevaisuuden verkkokaupassa tuotteita ”halutaan”, ”ostetaan” ja…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Voiko markkinoinnilla tehdä ihmeitä?

Eräs verkkokauppias kysyi minulta tällä viikolla hyvän kysymyksen, josta päätin nyt kirjoittaa bloginkin puolelle. Kysymys kuului kutakuinkin näin: ”Jos verkkokaupasta tehdään tunnettu ja sitä markkinoidaan paljon, onko…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Kyllä jotkin miehetkin käyttävät kynsilakkaa

Jokaisen onnistuneen markkinointikampanjan kulmakivi on markkinoinnin kohdistaminen oikeille ihmisille. Internet-markkinoinnissa etuna on, että mainontaa voidaan kohdistaa erittäin tarkasti. Kohdistus on mennyt jo niin pitkälle, että sitä voidaan…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mitä voit oppia postimyyntikuvastoista?

Postimyyntiyritykset ovat etäkaupan pioneereja ja siksi verkkokauppiaankin kannattaa ootta niistä mallia tietyissä asioissa. Ainakin yhden asian postimyyntiyritykset osaavat verkkokauppiaita paremmin: postimyyntikuvastoissa on monin verroin paremmat tuotekuvaukset kuin…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analyticsin monikanavaseuranta

Markkinoinnin seuraaminen on yksi onnistuneen markkinoinnin kulmakivistä, ja siten erittäin tärkeä osa meidänkin toimintaamme. Mittaaminen antaa mahdollisuuden tehdä järkeviä päätöksiä, jotka perustuvat faktoihin eivätkä näppituntumaan. Onneksi kävijäseurantaohjelmistot…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö