Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin Google AdWords -huutokauppa toimii

Google AdWords -mainonta on hinnoiteltu klikkauspohjaisesti. Klikkaushintatarjouksen avulla määrittelet mainostajana kuinka paljon olet valmis maksamaan yhdestä klikkauksesta. Googlen ensisijainen tehtävä on tarjota mahdollisimman hyviä vastauksia käyttäjien hakuihin.…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Dynaaminen uudelleenmarkkinointi – miksi ja miten?

Käy selaamassa sattumanvaraisia tuotteita Zalandossa tai Amazonissa. Katsottuasi jotakin tuotetta, huomaat nopeasti muualla netissä ympärilläsi seuraavat mainokset. Sattumalta mainoksissa näkyvät juuri ne tuotteet, joita verkkokaupassa juuri katsoit. Tälläisessa…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Kolme vinkkiä Google Analyticsin käyttöön

Usein keskustellessani yrittäjien kanssa saan kuulla, että analytiikka ja tilastot ovat vaikeita asioita verkkomarkkinoinnissa. Mitä mikäkin luku tarkoittaa, miten tilastoja pitäisi käyttää ja miten niistä saadaan hyötyä…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Viisi ideaa retargeting-mainontaan Facebookissa

Facebook julkisti viime viikon lopulla kaikille mainostajille mahdollisuuden kohdentaa mainontaa henkilöille, jotka ovat vierailleet verkkosivuillasi tai sen tietyillä alasivuilla. Ominaisuuden käyttöönottamiseksi verkkosivuille asennetaan lyhyt koodinpätkä, joka asettaa…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Analytics – verkkosivujen tavoitteiden seuranta

Google Analytics on korvaamaton työkalu internet-markkinoinnin mittaamisessa. Totta puhuen, en itse edes olisi markkinointialalla ilman web-analytiikan olemassaoloa. En usko, että kukaan voi tulla hyväksi markkinoijaksi arvioimalla tuloksia…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö