6+1 vinkkiä: Näin teet toimivan videomainoksen

Pari sekuntia – siinä ajassa mainoksesi on herätettävä kiinnostus tai potentiaalinen asiakas jatkaa skrollaamista eteenpäin kohti seuraavan mainostajan sisältöjä. Videon käyttö mainoksessa on loistava tapa kiinnittää somettajan huomio, sillä…


Googlen uudelleenmarkkinointi– miten ja milloin saat siitä kaiken irti

Uudelleenmarkkinoinnin avulla yritys pystyy muistuttamaan potentiaalisia asiakkaita yrityksen olemassaolosta kasvattaen bränditietoisuutta sekä kannustamaan konversion viimeistelyyn. Tehokas digimarkkinointi on yksi onnistuneen liiketoiminnan…


Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi…


Google Analyticsin puutteet – Korjaa nämä 7 asiaa tililtäsi

Korjaa nämä 7 puutetta Google Analytics -tililtäsi    Google Analytics on loistava työkalu verkkosivuston toimivuuden parantamiseen sekä digimarkkinoinnin kehittämiseen, mutta analytiikan parissa touhutessa usein törmää puutteisiin, jotka…


Google Ads hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta voidaan…


Tuuli Latva-Teikari

Minustako digimarkkinoinnin ammattilainen?

Digitaalisuus on tämän vuosikymmenen ehdoton trendisana – se on muuttanut tapamme toimia niin arjen pienissä hetkissä kuin myös liiketoiminnassa. Sosiaalinen media on läsnä kaikkialla, ja kaikki maailman tieto on saavutettavissa muutamalla…


Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on…


Nyt voit selvittää, millaisia Facebook- ja Instagram-mainoksia kilpailijasi tekee

Facebookin ympärillä on kuohunut viime aikoina. Esimerkiksi käyttäjien tietoja on päätynyt vääriin käsiin ja mainontaa on tehty kyseenalaisilla tavoitteilla. Kohujen tuoma negatiivinen huomio on saanut Facebookin tekemään yhä enemmän töitä…


4 keinoa viedä Google AdWords -mainosten kirjoittaminen uudelle tasolle

Ei ole merkitystä, vaikka tuotteesi tai palvelusi ovat kilpailijoita parempia, jos kukaan ei niitä löydä. Oikeanlainen ja laadukas liikenne verkkopalveluun on avain liiketoiminnan kasvattamiseen. Google AdWords -mainonta on tehokas tapa saada…


Mitä hyötyä Google Tag Managerista on?

Olet ehkä kuullut puhuttavan Google Tag Managerista tai tuttavallisemmin GTM:stä, mutta et täysin ole ymmärtänyt mistä on oikein kysymys. Google Tag Manager on hyödyllinen työkalu verkkosivuston tagien lisäämiseen, ja sitä käyttämällä voit säästää…