Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?

Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?   Google pitää vuosittain Marketing Live -tapahtuman, jossa maalaillaan tulevaisuuden näkymiä Googlen hakukoneen muovautumisesta entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Googlen…


Laatupisteet - ota huomioon nämä kolme tekijää

Alla olevalla videolla Mediashaken SEM Consultant Anni Penttilä kertoo, mitä laatupisteet tarkoittavat ja kolme tekijää, jotka ottamalla huomioon voit parantaa Google Ads -mainonnan laatupisteitä ja samalla keventää jokaisesta klikkauksesta…


Google-mainonnan kompastuskivet – Vältä nämä 6 virhettä

Välttämällä Google-mainonnan yleisimmät kompastuskivet pystyt varmistamaan, että saat mainonnastasi maksimaalisen hyödyn irti.Alla olevalla videolla asiantuntijamme Tuuli Latva-Teikari ja Joonas Rotko esittelevät kuusi yleisintä Google Ads…


No nyt on kova – NPS-lukemana 67 ja asiakastyytyväisyys huipussa!

Kullanarvoista palautetta Asiakkaat ovat meille Mediashakella ykkösiä. Emme halua jäädä laakereillemme lepäämään, vaan pyrimme kehittämään jatkuvasti sekä omaa toimintaamme että asiakkuuksiamme huippuunsa. Kokemuksemme mukaan rakentava palaute on…


6+1 vinkkiä: Näin teet toimivan videomainoksen

Pari sekuntia – siinä ajassa mainoksesi on herätettävä kiinnostus tai potentiaalinen asiakas jatkaa skrollaamista eteenpäin kohti seuraavan mainostajan sisältöjä. Videon käyttö mainoksessa on loistava tapa kiinnittää somettajan huomio, sillä…


Googlen uudelleenmarkkinointi– miten ja milloin saat siitä kaiken irti

Uudelleenmarkkinoinnin avulla yritys pystyy muistuttamaan potentiaalisia asiakkaita yrityksen olemassaolosta kasvattaen bränditietoisuutta sekä kannustamaan konversion viimeistelyyn. Tehokas digimarkkinointi on yksi onnistuneen liiketoiminnan…


Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi…


Google Analyticsin puutteet – Korjaa nämä 7 asiaa tililtäsi

Korjaa nämä 7 puutetta Google Analytics -tililtäsi    Google Analytics on loistava työkalu verkkosivuston toimivuuden parantamiseen sekä digimarkkinoinnin kehittämiseen, mutta analytiikan parissa touhutessa usein törmää puutteisiin, jotka…


Google Ads hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta voidaan…


Tuuli Latva-Teikari

Minustako digimarkkinoinnin ammattilainen?

Digitaalisuus on tämän vuosikymmenen ehdoton trendisana – se on muuttanut tapamme toimia niin arjen pienissä hetkissä kuin myös liiketoiminnassa. Sosiaalinen media on läsnä kaikkialla, ja kaikki maailman tieto on saavutettavissa muutamalla…