Mediashaken selkeys oli ratkaiseva tekijä yhteistyökumppanin valinnassa

Verkatehdas on tunnettu tapahtumatalo Hämeenlinnan keskustassa, jossa järjestetään erilaisia tapahtumia konserteista messuihin ja yritystilaisuuksiin. 

Verkatehdas oli aiemmin toteuttanut digitaalisen mainonnan in-house-tiimin voimin, ja historiassa oli myös kokemuksia muutamista ulkoisista yhteistyökumppaneista. Verkatehtaan in-house-tiimissä oli kuitenkin kytenyt ajatus Google-mainonnan ulkoistamisesta, ja siihen lähdettiin hakemaan osaavaa toimistoa. 

Verkatehtaan markkinointisuunnittelija Oskari Raunion sanoin Mediashaken prosessi vaikutti heti alkuun ymmärrettävältä: “Jo yhteistyökumppaneita kartoittaessa Mediashaken prosessi vaikutti hyvin selkeältä. Tiesin jo siinä kohtaa, mitä palvelua kuukausimaksulla saa, ja sitä luvattua palvelua olemmekin saaneet”, Raunio iloitsee.

Alusta alkaen hyvän luottamuksen ansiosta omaa työkuormaa on pystynyt tehokkaasti ulkoistamaan. Olen ollut myös tosi tyytyväinen siihen, että kuukausipalaverien ansiosta saa hyvän kuvan siitä, missä mennään mainonnan suhteen.
Oskari Raunio, markkinointisuunnittelija Verkatehdas

Molemminpuolinen luottamus on mahdollistanut työkuorman ulkoistamisen

Yhteistyö Mediashaken ja Verkatehtaan välillä Google-mainonnan toteutuksessa on sujunut alusta alkaen jouhevasti. Kuukausittaisissa tilannepalavereissa on varmistettu, että oleellinen tieto välittyy eteenpäin ja mainonnan tuloksia on pystytty seuraamaan riittävällä säännöllisyydellä. 

“Meidän kannalta ulkoistaminen on ollut helppoa. Alusta alkaen hyvän luottamuksen ansiosta omaa työkuormaa on pystynyt tehokkaasti ulkoistamaan. Olen ollut myös tosi tyytyväinen siihen, että kuukausipalaverien ansiosta saa hyvän kuvan siitä, missä mennään mainonnan suhteen,“ Raunio pohtii yhteistyön parhaimpia puolia.

Googlen lisäksi some-mainonnan toteutus mukaan yhteistyöhön

Korona on vaikuttanut tapahtuma-alaan hyvin voimakkaasti. Se on tietysti näkynyt myös Verkatehtaan liiketoiminnassa ja markkinoinnissa. Vuonna 2022 Verkatehdas päätti tästä huolimatta lisätä panostuksia Google-mainonnan lisäksi myös Facebook- ja Instagram-mainontaan.

Some-mainonnan suunnittelu ja toteutus otettiin mukaan palveluun. Aiemman Google-mainonnan yhteistyön jälkeen oli helppo auttaa Verkatehdasta myös some-mainonnan toteutuksessa, koska mainonnan tavoitteet, kohderyhmät, yrityksen ydinviestit ja mainosten sisältö olivat Mediashaken asiantuntijoilla jo tuttuja. 

“Some-mainonnan toteutus on ollut hyvä lisä nykyiseen yhteistyöhön. Ehkä tärkeimpänä etuna on ollut se, että visuaaliset mainoskuvat ovat kuuluneet samaan hintaan. Some-mainonnan yhteistyö ei ole siis työllistänyt minua yhtään enempää, vaan olen pystynyt tehokkaasti ulkoistamaan omia työtehtäviä”, Raunio kertoo yhteistyöstä.

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö